  • 81. Data: 2010-12-22 10:47:10
    Temat: Re: Instalacja CO
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Kurcze, ja o niebie Ty o chlebie. Przeciez to ty porównywałes 1km2 pustyni z
    > ze 100m2 domu itp

    daj sobie spokoj dyskusjom z egocentrycznym burakiem... takiego nie
    przekonasz ze moze byc w bledzie...
    mozna jedynie zabawic sie jego wlasna bronia... powk***wiac troche i
    zrobi sie na swieta czerwony jak nos renifera przy saniach
    mikolaja...:-) ale prezentow sie nie spodziewaj...:-)
    bylem sysopem, zrobilem wiele instalacji, mam dwa komputery... to jego
    argumenty ostatniej szansy...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 82. Data: 2010-12-22 10:48:00
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bo w praktyce się nie da. Jest to ekonomicznie bez sensu. Jak by się dało
    > to by było to masowo stosowane

    A dlaczego uniknąłeś odpowiedzi na postawione pytanie o co chodziło "Coś tu
    jest nie tak" ?
    Nadal pytam co dokładnie jest według ciebie nie tak?

    Marek

  • 83. Data: 2010-12-22 11:06:16
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Uzytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    bb.googlegroups.com...

    > ale sie wkurwil burak...:-)

    > widzisz w swojej asertywnosci swoje miotanie sie bez sensu? dales sie
    > zlapac we wlasna pulapke bledu...

    Gówno prawda. Zaczalem pisac twoim slownictwem jelopie majac nadzieje ze w
    taki sposób cos zrozumiesz ale widze ze taka forma przekazywania wiedzy tez
    na ciebie nie dziala. To jak? kupiles sobie juz to pole z burakami?

    > a dlaczego to 1m jest sensowna warstwa, a dlaczego nie 10...?
    > uwazasz, ze to ma znaczenie...? ze glebsze warstwy podlegaja innym
    > prawom fizyki...? :-)

    Prawa fizyki sa takie same i nie wmawiaj mi czegos czego nie napisalem. Ty
    jelopie nie pojmujesz ze wykopac 10 metrów w glab ziemi to co innego niz
    wybrac ziemie z fundamentów. To samo z ponownym zageszczaniem kolejnych
    warastw. Ty jelopie nie pojmujesz ze co innego jest ulozyc dwie warstwy rur
    w tym jednym metrze a co inego w 10 metrach na wielu poziomach. Po prostu
    jest to nieekonomiczne dla jednego gospodarstwa ale skad taki jelop ma o tym
    wiedziec.

    > inaczej odbiera cieplo rurka zakopana na 10m, niz ta na 1m...?:-)
    > ja nie mowie, ze pomysl z akumulacja ciepla jest do bani, ale tylko
    > smieje sie z twojej chlopsko- miczurinowskiej metodzie wyjasniania
    > nieznanych tobie praw fizyki...:-)
    > idz ignorancie i nie ublizaj nauce wiecej...:-)

    Glupek zawszony jestes i schowaj sie lepiej do dziurki z której wypelzles na
    tym polu buraków. Prubujesz mi wmawiac cos czego nie napisalem.
    To ty wszarzu wymysliles sobie 10 metrów nie ja.
    Najpierw cos sobie ubzdurasz a jak ci odpowiadam to udajesz ze odpowiedzi
    nie widzisz. Napisalem ci o oddawaniu ciepla przez piec kaflowy i o
    koniecznosci ulozenia dwóch poziomów rur w zlozy. Oczywiscie przemilczales
    bo jest tak ci na reke a przypierdoliles sie do czegos innego. I tak za
    kazdym razem dyskusja jelopie z toba tak wlasnie wyglada.
    Na wmawianiu komus czegos co sam sobie we lbie wykombinowales.

    Antuburak

  • 84. Data: 2010-12-22 11:17:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > A dlaczego uniknąłeś odpowiedzi na postawione pytanie o co chodziło "Coś
    > tu jest nie tak" ?
    > Nadal pytam co dokładnie jest według ciebie nie tak?

    Powtórze: nie tak jest porównywanie 1k3 pustynui ze 100m3 domu.

    Krzysiek

  • 85. Data: 2010-12-22 11:23:06
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    s.googlegroups.com...

> [...]
    >zrobi sie na swieta czerwony jak nos renifera przy saniach
    >mikolaja...:-) ale prezentow sie nie spodziewaj...:-)

    Z tego co widzę to żal ci dupę ściska że ktoś wie więcej i sam się własnie o
    to sam wkurwiasz.

    >bylem sysopem, zrobilem wiele instalacji, mam dwa komputery... to jego
    >argumenty ostatniej szansy...:-)

    To było kiedyś przy innej zupełnie dyskusji matołku.

    Życzę ci wesołych świąt i udanych prezentów.

    Pa
    Marek

  • 86. Data: 2010-12-22 11:24:16
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    s.googlegroups.com...

    >daj sobie spokoj dyskusjom z egocentrycznym burakiem... takiego nie
    >przekonasz ze moze byc w bledzie...

    Aaa no i nadal czekam na odpowiedzi których unikasz a tak zażarcie się
    czepiałeś o różne sprawy.

    Marek

  • 87. Data: 2010-12-22 11:26:33
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powtórze: nie tak jest porównywanie 1k3 pustynui ze 100m3 domu.

    Napisałem ci w odpowiedzi że możesz sobie zmniejszyć tą pustynię wymyśloną
    przez Aleksandra do rozmiarów domu.
    Widzisz że proporcje piasku do powietrza są takie same czy nie?

    Marek

  • 88. Data: 2010-12-22 11:28:09
    Od: "K.M." <n...@n...pl>

    > kominka. Weź też pod uwagę, że wymiana takiego kominka to kolejne remonty,
    > które sobie serwujesz co kilkanaście lat, bo tyle mniej więcej wytrzymują
    > płaszcze stalowe kominków i kotłów.

    a po czym poznać, że płaszcz się zużył?
    zaczyna przeciekać, nie grzeje czy w czym jest problem?

    pozdrawiam

  • 89. Data: 2010-12-22 11:32:12
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Nie zagłębiając się w mnóstwo szczgółów przedstawię ci porównanie:

    [...]
    ciach "obliczenia"
    [...]

    > I co pan na to panie Aleksander? Co z twoim przykładem pustyni?

    Przykład bardzo dobry. Obrazuje, że nie da się ciepła zatrzymać
    w prosty sposób. I o to mi właśnie chodzi.

    Sam wykazałeś swoimi "obliczeniami" coś, co jest oczywiste.

    Nawet ogrom ciepła, jeśli nie będzie dobrze zaizolowany
    szybko rozpłynie się ... tak jak to ciepło z pustyni.

    Druga kwestia, że piach niezbyt chętnie przyjmuje / oddaje ciepło.
    Ale skoro jesteś innego zdania, to zrób sobie wymiennik ciepła z piachu
    i zobacz jaką będzie miał sprawność.

  • 90. Data: 2010-12-22 11:39:26
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisal w wiadomosci
    > Rurki pod budynkiem musza byc na dwóch poziomach dolny poziom do
    > nagrzewania zloza a górny do odbioru ciepla ze zloza. Ale tylko taki buc
    > jak ty na to w zyciu nie wpadnie.
    > Bylo moze cos liczone ale widac nie do konca prawidlowo i nie sprawdzone w
    > praktyce.
    > Jak oddaje cieplo piec akumulacyjny albo kaflowy? No jak bucu? Oddaja
    > cieplo czy nie? Gora jest goraca a dól chlodny.

    Czy ja moge wszystkich prosic aby przestali sie wyzywac? No, dziekuje :) A
    teraz merytorycznie wobec powyzej napisanego: czy wspólczynnik przewodzenia
    ciepla jest zalezny od kierunku przewodzenia? Bo jak nie jest to powyzsze
    jest nieprawda - a nieprawdziwa zasada zostala rozszerzona z wlasciwosci
    substancji które maja niezwiazane czastki czyli gazy i ciecze. Tam mozemy
    mówic ze cieplej bedzie na górze. Dla cegly to nie dziala :)

    b.