  • 11. Data: 2012-02-02 17:34:56
    Temat: Re: Jaką stację pogodową wybrać?
    Od: "adriano" <a...@w...pl>

    A ja mam stację pogodową Millenium z TESCO za 59zł.
    Posiada bezprzewodowy czujnik temp. zew. i ładnie świeci na niebiesko po
    klaśnięciu :-)

    Wrażenia:
    - temperaturę wewnętrzną pokazuje dobrze (taka sama jak czujnik pokojowy
    Viessmanna), wilgotność wygląda również na wskazanie poprawne;
    - temperatura zewnętrzna ok w porównaniu z termometrem analogowym,
    wilgotność zew. nie wiem czy dokładna, wygląda że tak