  • 1. Data: 2013-04-06 12:04:46
    Temat: Jakie wyjście wody dla bidetu?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Montuje bidet podwieszany. Stelaż nie posiada żadnych elementów do wody,
    jedynie mocowanie do przejść kątowych. Muszę je dorobić we własnym
    zakresie. No i mam problem. Jaka średnica wyjścia wody jest potrzebna do
    baterii bidetowej? Ilu sprzedawców tyle opini: 3/4 cala, 3/8 cala, nie
    wiem niech pan kupi baterie.

    Chwilowo nie chcę kupować baterii bo może skuszę się na taką z
    wyjmowanym wężem ...

    Jakie więc wyjście wody do bidetu, jest jakiś standard ? Nie chce potem
    kupowac dodatkowych węzyków bo źle wybralem. Najzabawniejsze że
    producenci i sprzedawcy nie posiadają takich danych na stronach (po
    przejrzeniu kilkunastu :( ).

  • 2. Data: 2013-04-06 18:08:15
    Temat: Re: Jakie wyjście wody dla bidetu?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > potem kupowac dodatkowych węzyków bo źle wybralem. Najzabawniejsze że
    > producenci i sprzedawcy nie posiadają takich danych na stronach (po

    jakieś dziwne opowieści snujsz...

    napewno kupiłeś stelaż do bidetu?

    jedno co ci powiem to to że kup od razu bidet, bo różne urządzenia wymagają
    różnych rozstawów podejść odejść i mocowania.

  • 3. Data: 2013-04-06 20:23:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-04-06 18:08, Marek Dyjor wrote:
    > jakieś dziwne opowieści snujsz...

    Życie :)

    > napewno kupiłeś stelaż do bidetu?

    Tak. Zasadniczo różni się od stelażu do innych czynności :)

    > jedno co ci powiem to to że kup od razu bidet, bo różne urządzenia
    > wymagają różnych rozstawów podejść odejść i mocowania.

    Miska pasuje. Niestety dalej nie wiem jak kończą się wężyki do baterii
    bidetowych. Na kilka obejrzanych zgaduje że to chyba 3/8. ALE. Stelaże
    (chyba Koło) mają gotowe zamontowane nyple 1/2 i podobno do tego się
    podpina węzyki od baterii. I bądź tu mądry.

  • 4. Data: 2013-04-07 15:29:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:
> [...]
    przepraszam bardzo ale tam sie daje ZAWORKI. :)

    one maja z jednej storny gwint zewnętrzny 1/2" a z drugiej 1/2 albo 3/8 w
    zalezności od potrzeby.

    baterie zwykle mają wężyki z gwintami 3/8