  • 181. Data: 2014-07-02 12:25:37
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Rzetelnie przeprowadzone niezależne badania dały zbieżny wynik.

    ROTFL
    Gdzie Ty masz jakiś zbieżny wynik??? Uzyskano wiele _różnych_ wyników. Wiele
    z nich starszych niż 1300r.

    > Nie zostało. To tylko spekulacje fanatyków usiłujących za wszelką cenę
    > podważyć badania. Każdy ich argument jest rzetelnie odrzucany.

    Nie nie jest.

    > Toż to nawet opisano w wikipedii, na którą się powołujesz:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Radiocarbon_14_dating_o
    f_the_Shroud_of_Turin

    A powtórne badanie z 2008 celowo pomijasz?

    > A teraz poproszę KONKRETNE źródło tych konkretnych rewelacji. Jeśli znów
    > zrobisz unik - konfabulujesz.

    Znajdź sobie ja dla Twojej wygody nie będę przekopywał internetu w
    poszukiwaniu akademickich podręczników.

    > Taki prosty przykład z życia wzięty - dlaczego alergicy mają ostrą reakcję
    > w okresach pylenia, a nie przy każdym większym wietrze także zimą?

    Bo w zimie nie ma pyłków? Ale jak materiał sobie leży na półce cały rok to
    nie ważne kiedy powstał bo gdy nadejdzie okres pylenia pyłki wpadną przez
    okno i na nim osiądą.

    > Niby które są obalone,

    Ja wiem że czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka ale spróbuj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ca%C5%82un_tury%C5%84sk

    albo podaj w końcu jakiś sam, bo jak na razie nie podałeś ani jednego
    argumentu tylko jak zwykle rozmywasz dyskusję na inne tematy, dzielisz włos
    na czworo i zajmujesz się semantyką, a brak Ci podstaw logiki.

    > kłamczuszku?

    O znowu brak argumentów. Który to już raz?

    > Gdzie masz to powtórnie przeprowadzone badanie, kłamczuszku?

    Wkleję bo jak widze masz problem z czytaniem artykułu dłuższego niż kilka
    zdań:

    W tym samym 2008 roku prof. Christopher Ramsey, kierownik wydziału
    Radiocarbon Accelerator Unit na Uniwersytecie w Oksfordzie, przeprowadził
    badania w celu ponownego ustalenia daty powstania Całunu Turyńskiego. Wyniki
    nie dały jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ analizy niektórych próbek
    wskazywały na średniowiecze, a innych na czas od I w. p.n.e. do I w. n.e.
    (może to sugerować zanieczyszczenie tkaniny pochodzącej z I w. n.e. poprzez
    późniejsze naprawy płótna)[54][55].

    > I znowu mijasz się z prawdą. Mógłbyś księdzem zostać... Albo jakimś
    > rzecznikiem ;->

    I znowu brak argumentów. Wiki swoje a Ty swoje.

    > I znowu kłamiesz. Albo ukrywasz jakieś tajne badanie tylko tobie znane ;->

    Zajrzyj w końcu na wikipedię! Albo do jakichkolwiek materiałów naukowych a
    nie do ulotek swojej sekty.

    > Nie ma. Są tylko nieweryfikowalne spekulacje ze strony ludzi, którym
    > uzyskany wynik nie pasuje do wierzeń.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ca%C5%82un_tury%C5%84sk

    > Rząd wyciszył. Podobnie jak lądowanie kosmitów w Klewkach.

    O czym znowu bredzisz? Wszyscy naukowcy doskonale znają te badania, jest o
    nich napisane na wikipedii. Poproś swojego prowadzącego aby wydali Wam nowy
    podręcznik bo argumentacja Ci się rozjeżdża z rzeczywistością.

    > Mi to wisi, może mieć nawet 4 tysiące lat. Tylko póki co uzyskany wynik
    > wskazuje co innego.

    Najwyraźniej nie skoro nie dostrzegasz tego że wiele badań wskazuje na to że
    jest starsze. Co gorsza przeczysz nawet że takie badania przeprowadzono,
    albo bredzisz że rząd ukrywa ich wynik.

    > Ale ma w kwestii jego wartości jako dowodu.

    Coś Ci się znowu pomyliło - ja nie dyskutuję o jakimkolwiek dowodzie tylko o
    datowaniu. Wyobraź sobie że można do tego płótna podchodzić bez emocji tylko
    naukowo.

    > No i? To tylko dowód na to, że chrześcijaństwo od zarania było zakłamane.

    Nie to dowód że jak zwykle wypowiadasz się o historii o której nie masz
    zielonego pojęcia.

    > I znowu kłamiesz.

    Nie, nie kłamię i Ty jesteś tego najlepszym przykładem.

    > Dokładnie. Wreszcie do ciebie dotarło... No, z małą poprawką - dla
    > uniknięcia nieporozumień należałoby zamienić powyżej słowo "jakiegoś" na
    > "jakiegokolwiek".

    I jak zwykle czepianie się słówek aby ukryć przyznanie się do pisania bzdur.

    > Osobiście parę osób, plus wiem że takie twierdzenie stanowczo powtarzają
    > codziennie miliardy ludzi (no, ewentualnie co tydzień ;) )

    ROTFL znowu piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia. Nie wiem, skąd te
    miliardy. Ani Chrześcijaństwo ani Judaizm, ani Islam nie wykluczają
    istnienia LPS ani też ich wyznawcy nie zaprzeczają jego istnieniu. Oni się
    po prostu zagadnieniem LPS nie zajmują. Jedyne czego nie robią to nie uznają
    LPS za boga i się do niego nie modlą, ale to zupełnie coś innego niż
    zaprzeczanie jego istnieniu.

    No ale jak się chce dyskutować na tematy religii to wypadałoby poznać choćby
    podstawy kilku najpopularniejszych.

    > Robisz uniki.
    > A bezpośrednie doświadczenie dowodzi, że coś istniało "od zawsze".

    Przeczytaj jeszcze raz, bo znowu mieszasz kilka spraw. Ludzie pierwotni
    mieli proste doświadczenie sieją->rośnie, robią->istnieje. Dotarło? Oni nie
    filozofowali w _ich_ czasie powstanie czegoś albo istnienie od zawsze było
    niepojęte i tę niepojętość wyjaśniała im religia. Dotarło?

    > A góra stała, była i się zasadniczo nie zmieniała. Tak samo (z
    > bezpośredniej obserwacji) dany gatunek "zawsze" był. I zawsze pojedyncze
    > jego egzemplarze się "wymieniały".

    > Póki nie dotrzesz do poziomu wiedzy pozwalającego na zaobserwowanie
    > ewolucji, znacznie lepszą odpowiedzią na pytanie "skąd wzięli się ludzie"
    > jest "zawsze istnieli" zamiast "bozia ulepiła ich z błota".

    Etnolodzy są innego zdania.

    > Ludzie parę tysięcy lat temu obserwowali pojawiające się światy? A nie
    > jeden świat, który i ich perspektywy istniał "od zawsze"? Fascynujące,
    > opowiedz coś jeszcze.

    Przeczytaj jeszcze raz powoli i ze zrozumieniem.

    > Udowodnij.

    Znowu brak wiedzy i argumentów. Proponuję zacząć od historii filozofii i
    Arystotelesa.

    > Tym łobuzem z Akwinu to mnie nie wkurzaj.

    Znowu propaganda zamiast wiedzy? Nie chodzi o Tomasza ale o Arystotelesa.

    > A musi być skądś, a nie od zawsze?

    Może być, ale to rodzi kolejne pytania. O to co sprawiło że akurat w tym
    momencie nastąpił wielki wybuch itd. _Zawsze_ na końcu jest pytanie bez
    odpowiedzi o to skąd coś się wzięło albo kto to poruszył, co to poruszyło,
    albo dlaczego samo się poruszyło.

    > Tak. Kto hipotetycznie stworzył tego twojego hipotetycznego boga, który
    > musiał istnieć żeby stworzyć wszechświat? (i tak do nieskończoności)

    znowu bredzisz jakiego "mojego"? Pisałem n razy i znowu muszę to powtórzyć
    bo jak widzę Ciągle o tym zapominasz albo celowo piszesz bzdury. Nie wiem
    skąd wziął się świat, ani czy był od zawsze ani czy ktoś/coś go stworzyło.
    Nie twierdzę że bóg istnieje ani tym bardziej że stworzył świat. Twierdzę że
    tego nie wiemy i jest to naukowo nie weryfikowalne.

    > Znasz jakąś regułę mówiącą, ile materii/energii potrzeba we wszechświecie?
    > Wow. Dlaczego nie masz jeszcze nagrody Nobla?

    Dokładnie tykle samo. Zasada zachowania energii.

    > A teraz przeprowadź dowód tego twierdzenia.

    Nie da się obserwować całości eksperymentu który rozpoczął się przed
    zaistnieniem obserwatora.

    > TERAZ

    > Ze 3000 lat temu mechanizm kwaśnienia mleka był równie tajemniczy jak
    > reaktor atomowy i taki "naukowiec" jak ty mógłby wierzyć, że to sprawka
    > krasnoludków.

    W przypadku początku wszechświata _nigdy_ a wyjasnienie masz podane wyżej
    nie da się obserwować eksperymentu który rozpoczął się przed zaistnieniem
    obserwatora. Pozostaje tylko obserwowanie skutków i na tej podstawie
    teoretyczne dochodzenie do przyczyn.

    > Prawdziwy naukowiec wstrzymałby się z wymyślaniem skrzatów (czyli
    > zakładaniem jakiegoś konkretnego wyniku badań) i szedł za obserwacjami.

    Toż ja to powtarzam od początku: Naukowiec odpowie nie wiem dlaczego mleko
    kwaśnieje.

    > Oczywista figura retoryczna.

    Nie kiepska próba manipulacji robiona pod publiczkę, a że to powtarzasz to
    świadczy o Twoich kompleksach.

    Pisałem już dwukrotnie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 182. Data: 2014-07-02 12:26:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2014 11:18, Ergie pisze:

    > Nie wiem, zapytaj katolików.

    Ja wiem!

    Bo ludzie religijni mają tendencję do bezrefleksyjnej wiary w brednie.

  • 183. Data: 2014-07-02 12:42:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2014 11:30, Krzysztof Garus pisze:

    > Wybierasz losowo dwie liczby rzeczywiste z przedzialu <0,1>
    > Prawdopodobienstwo zdarzenia ze beda rowne wynosi 0, chociaz jest to mozliwe.

    A czasem nie dąży do zera w granicy, hmm?

  • 184. Data: 2014-07-02 12:51:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    wiadomości news:lp0mp7$7i5$1@node1.news.atman.pl...
    > Bo ludzie religijni mają tendencję do bezrefleksyjnej wiary w brednie.

    bahahaha, od kilku dni was, ateistów, namawiam do próby rzeczowego,
    analitycznego i logicznego przedyskutowania możliwosci (i konsekwencji)
    istnienia zaświatów i żaden tyle jaj nie ma zeby powaznie do dyskusji
    stanąć. Dyskusja zaczyna sie i konczy sie stwierdzeniu godnym fanatyka
    "zaswiatów nie ma i juz".

    "bezrefleksyjnej" bahahahahaha..........

    b.

  • 185. Data: 2014-07-02 13:12:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-01 12:47, Marcin N pisze:

    > I dopóki ludzie sobie tylko dyskutują - to niech sobie wierzą, w co
    > chcą. Gdy jednak zaczynają ZABIJAĆ w imię boga - to natychmiast trzeba
    > reagować z całą ostrością. I żadna "obraza uczuć religijnych" mnie nie
    > obchodzi w tym momencie.

    Najpierw to zabijali w imie ataizmu, reszta byla pozniej.
    Generalnie lepiej jak sie ludzie skupia na sobie zamiast organizowac
    komus zycie.

    Pozdro.. TK

  • 186. Data: 2014-07-02 13:38:20
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >A czasem nie dąży do zera w granicy, hmm?

    Podasz tą granicę?

  • 187. Data: 2014-07-02 13:43:35
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    > To jest właśnie zaślepienie tych 99% antyteistow - "śmiesz się ze mną nie
    > zgadzać?! ty wrogu ty! ty moherze!!"

    Dokładnie! Najczęściej typowe gówno POwskie tak właśnie rozumuje.
    Czyli, jak nie jesteś z PO to jesteś PISiakiem mocherem i co tam jeszcze.

  • 188. Data: 2014-07-02 13:45:29
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    > tyle że sam był wierzący. Ba. Nawet wziął ślub kościelny.

    To że był to epizod na początku jego życia to już nie liczy się?
    Hitler spotkał się ze Stalinem gdy ten pierwszy był malarzem a ten drugi
    zakonnikiem.
    Nawet miło sobie pogawędzili.

  • 189. Data: 2014-07-02 13:47:18
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    > Na celu nie miały ale jak już doszły do skutku to prześladowali.

    W rewolucji bolszewickiej od samego jej początku chodziło o prześladowanie
    jakiejkolwiek wiary. Lenin umieścił ten cel w swoich dziełach.

  • 190. Data: 2014-07-02 13:49:15
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Burak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości

    >Dokładnie! Najczęściej typowe gówno POwskie tak właśnie rozumuje.
    >Czyli, jak nie jesteś z PO to jesteś PISiakiem mocherem i co tam jeszcze.

    Niestety wyszło Ci duże stereotypowe gówno -
    ja głosuję na PO :-DDD