  • 541. Data: 2014-07-11 14:20:02
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 14:08, Ergie pisze:

    > Gdzie Ty tu widzisz cokolwiek o czymś głoszonym przez jakichś duchownych
    > czy fundziaków.
    >
    > "Wartości KK" nie obejmują dyskryminacji. Dotarło?

    Obejmują. Dyskryminują kobiety. Dyskryminują gejów. Dyskryminują ludzi
    nieakceptujących katolickich dogmatów. To JEST wpisane w program. I to
    widać także w paktyce.

    > Nie, bo robisz z siebie idiotę, przy okazji generując niepotrzebny ruch
    > w Internecie. To nie była groźba tylko dobra rada.

    Tak samo "dobra" jak te inne katolickie "dobre" wartości (dyskryminacja,
    łamanie prawa, przymuszanie innych do akceptowania katolickich dogmatów)

    > No oświeć nas jak z przykazania miłości bliźniego doszedłeś do
    > dyskryminacji.

    Cóż, Hitler też mówił, że on chce tylko pokoju... i był w tym tak samo
    konsekwentny jak chrześcijanie w zakresie miłości bliźniego.

    > ROTFL. Znowu bredzisz. Po pierwsze nikt im zabrania się kochać. Wręcza
    > przeciwnie w KK jest nakaz miłości.

    Karalnej śmiercią i potępieniem.

    > U innych religii jest inaczej ale akurat w KK sprawa jest jasna.

    ROTFL, tyś nawet nie przeczytał źródła swojej żałosnej "wiary"...

    > Rodzinę??? Nie używaj słów których nie rozumiesz. Dwie osoby tej samej
    > płci nie mogą założyć rodziny. Tak po prostu - to wynika z biologii i KK
    > nie ma nic do tego.

    Z biologii? Od kiedy rodzina jest koncepcją biologiczną? I jak w
    biologii ją wywodzisz?

  • 542. Data: 2014-07-11 14:24:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 14:15, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Czego nie zrozumiałeś w formie: "zakładając (...) że (...)." ???

    Potrzeby tak idiotycznego założenia.

  • 543. Data: 2014-07-11 14:37:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Obejmują. Dyskryminują kobiety.

    Gdzie? Słowo "bliźni" obejmuje zarówno kobiety jak i mężczyzn.

    > Dyskryminują gejów.

    Znowu bredzisz. Żydzi dawniej mieli przykazanie: "nie pozwolisz żyć
    mężczyźnie współżyjącemu z mężczyzną" ale nie chrześcijanie!

    > Dyskryminują ludzi nieakceptujących katolickich dogmatów.

    Bynajmniej - przykaz miłości dotyczy zarówno innowierców jak i nawet jawnych
    nieprzyjaciół.

    > To JEST wpisane w program.

    Nie, nie jest. I twoje tupanie nóżka niczego nie zmienia. Albo ktoś Cię
    oszukał prezentując Ci jakieś dziwne prawdy wiary i nazywając to
    katolicyzmem, albo celowo kłamiesz by zdyskredytować czyjeś poglądy.

    > I to widać także w paktyce.

    W jakiej praktyce??? "Wartości" to teoria nie praktyka. Ktoś wyznający
    jakieś wartości może postępować zupełnie inaczej ale to w żaden sposób nie
    wpływa na te wartości.

    > Cóż, Hitler też mówił, że on chce tylko pokoju... i był w tym tak samo
    > konsekwentny jak chrześcijanie w zakresie miłości bliźniego.

    I jeszcze jeden i jeszcze raz... Nie odnoszę się do zachowań ludzi a do
    _wartości_.

    > Karalnej śmiercią i potępieniem.

    Prosiłem nie używaj słów których nie rozumiesz. Jak nie wiesz co oznacza
    słowo kochać to mi Cię żal.

    > ROTFL, tyś nawet nie przeczytał źródła swojej żałosnej "wiary"...

    Nie mojej, ale czytałem. Tak samo jak Torę czy Koran.

    > Z biologii? Od kiedy rodzina jest koncepcją biologiczną? I jak w biologii
    > ją wywodzisz?

    Z biologii wynika fakt że ludzie do prokreacji wymagają dwóch _różnych_
    płci.
    A tu masz definicję ze słownika:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/rodzina

    [cyt.]
    rodzina
    1. <<małżonkowie i ich dzieci; ogólniej też: osoby związane pokrewieństwem i
    powinowactwem>>
    [koniec cyt.]

    Czego nie rozumiesz?

    Uzupełniając: Aby były dzieci musi być prokreacja, aby zaszło pokrewieństwo
    musi być prokreacja, aby zaszło powinowactwo musi nastąpić małżeństwo:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/małżeństwo

    [cyt.]
    małżeństwo
    1. <<związek kobiety i mężczyzny usankcjonowany prawnie>>
    [koniec cyt.]

    Czego nie rozumiesz?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 544. Data: 2014-07-11 14:47:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Potrzeby tak idiotycznego założenia.

    Dojrzejesz to zrozumiesz:
    Filozofowie i naukowcy potrafią dyskutować o różnych teoriach.
    Wyznawcy tylko o tym co przeczytają w ulotce lub co im nakaże prowadzący.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 545. Data: 2014-07-11 14:58:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 14:37, Ergie pisze:

    > Gdzie? Słowo "bliźni" obejmuje zarówno kobiety jak i mężczyzn.

    Poczytaj biblię i jej zalecenia wobec kobiet a także traktowanie kobiet
    jako inkubatory pozbawione praw przez chociażby Chazana.

    > Znowu bredzisz. Żydzi dawniej mieli przykazanie: "nie pozwolisz żyć
    > mężczyźnie współżyjącemu z mężczyzną" ale nie chrześcijanie!

    Dziwne, bo faceci w czarnych sukienkach głoszą coś innego (chociaż sami
    to robią). Co więcej, hipokryto, stary testament nigdy nie został
    unieważniony przez mitycznego Jezusa, a zresztą i w nowym są takie same
    smaczki - i to jeszcze bardzie durne, bo wg doktryny w nowym testamencie
    homoseksualizm jest karą za nie oddawanie czci Jahwe (dziwne, że jakoś u
    mnie i wielu innych ateistów ta "kara" się nie objawia...).

> [...]

    > oszukał prezentując Ci jakieś dziwne prawdy wiary i nazywając to
    > katolicyzmem, albo celowo kłamiesz by zdyskredytować czyjeś poglądy.

    Raczej ty nie masz pojęcia ani o doktrynie ani o źródłach tej doktryny.

    > W jakiej praktyce??? "Wartości" to teoria nie praktyka. Ktoś wyznający
    > jakieś wartości może postępować zupełnie inaczej ale to w żaden sposób
    > nie wpływa na te wartości.

    Patrz: przykład Chazana. Inna sprawa że to zakłamana szmata, która chce
    tylko zbić kapitał polityczny u ludzi, którzy m.in. rękami takich
    cwaniaków chcą narzucać innym swoje kalekie wartości "moralne".

    > I jeszcze jeden i jeszcze raz... Nie odnoszę się do zachowań ludzi a do
    > _wartości_.

    Wartości nie są abstrakcją - i po czynach się je poznaje.

    > Prosiłem nie używaj słów których nie rozumiesz. Jak nie wiesz co oznacza
    > słowo kochać to mi Cię żal.

    A ty wiesz? No to proszę uprzejmie - zdefiniuj ;->

    > Nie mojej, ale czytałem. Tak samo jak Torę czy Koran.

    Wątpię, inaczej byś takich bredni nie wypisywał.

    > Z biologii wynika fakt że ludzie do prokreacji wymagają dwóch _różnych_
    > płci.

    Mowa była o rodzinie a nie o grupie rozpłodowej.

> [...]
    >
    > [cyt.]
    > rodzina
    > 1. <<małżonkowie i ich dzieci; ogólniej też: osoby związane

    Jakim cudem dostałeś maturę (jeśli dostałeś).

    > Uzupełniając: Aby były dzieci musi być prokreacja, aby zaszło

    Czyli wg ciebie bezpłodni rodziną być nie mogą...

    > pokrewieństwo musi być prokreacja,

    W czym problem? Homoseksualizm nie powoduje bezpłodności, a metody
    pobierania nasienia i zapładniania chociażby pipetką są znane od dawna.

> [...]
    >
    > [cyt.]
    > małżeństwo
    > 1. <<związek kobiety i mężczyzny usankcjonowany prawnie>>

    Do niedawna byłoby jeszcze wspomniane, że para musi mieć ten sam kolor
    skóry i tę samą religię.

    > Czego nie rozumiesz?

    Jak ktoś może być tak ograniczony jak ty.

  • 546. Data: 2014-07-11 15:05:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 14:47, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Dojrzejesz to zrozumiesz:
    > Filozofowie i naukowcy potrafią dyskutować o różnych teoriach.

    Ooo, to tyś filozof i naukowiec? Chyba taki jak z Leppera był mąż stanu ;->

    > Wyznawcy tylko o tym co przeczytają w ulotce lub co im nakaże prowadzący.

    ROTFL

    Co innego poważna (?) dyskusja, a co innego filozoficzny żart. Bądź
    łaskaw zaznaczyć, kiedy przechodzisz z poważnej dyskusji do żartów typu
    zagadki w postaci: "Kto wygrywa II Wojnę Światową w hipotetycznym
    świecie, w którym nosorożce są domowymi zwierzątkami?"

  • 547. Data: 2014-07-11 15:11:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 13:54, masti pisze:

    > nie widzisz róznicy między wystawianiem symboli religijnych w miejscach
    > publicznych będących miejscem sprawowania świeckiej władzy od
    > przedstawienia w zamkniętycm teatrze?

    Ktos Ci naopowiadal, ze wladza ma byc swiecka.
    Po drugie krzyze nie obrazaja Twoich uczuc, a przedstawienie niektorych
    owszem. Wiec czy protestowalbys gdyby sasiad opowiadal glupoty o Twoje
    rodzinie za pieniadze w zamknietym pomieszczeniu?

    > nie wroga? Skoro według KK są innowiercami i będą smażyć się w piekle to
    > chyba jednak wrogami?

    Stwiedzenie, ze ktos bedzie smazyl sie w piekle nie mowi o tym, ze jest
    wrogiem. Mowi tylko tyle, ze za to co robi tak moze byc. A, ze sami wola
    byc wrogami kosciola to ich wybor. Zauwaz, ze to nie kosciol prowokuje
    tylko jest prowokowany. Nie kosciol robi z nich wrogow, tylko sami tacy
    chca byc.
    Komus ta prowokacja jest potrzebna i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 548. Data: 2014-07-11 15:28:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Ooo, to tyś filozof i naukowiec?

    Może

    > Chyba taki jak z Leppera był mąż stanu ;->

    Nie mnie się oceniać. Ocenią mnie następne pokolenia.

> [...]
    > postaci: "Kto wygrywa II Wojnę Światową w hipotetycznym świecie, w którym

    Po co? Mądry się zorientuje a Tobie nic nie pomoże.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 549. Data: 2014-07-11 15:37:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 15:28, Ergie pisze:

    > Może

    > Nie mnie się oceniać. Ocenią mnie następne pokolenia.

    Myślisz, że w ogóle nawet usłyszą o tobie?

    ROTFL

    > Po co? Mądry się zorientuje a Tobie nic nie pomoże.

    Nikt się nie zorientuje, gdyż twoje poważnie pisane totalne brednie
    brzmią dokładnie tak samo, jak twoje pseudofilozoficzne żarty.

    Swoją drogą nawet sensownej obelgi skonstruować nie potrafisz - skoro
    mądry sam się zorientuje, to dodatkowe oznaczenie mu nic nie pomoże (bo
    nie ma w czym pomóc). Czyli ja oraz ów mądry to jedna i ta sama osoba.

  • 550. Data: 2014-07-11 15:51:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Poczytaj biblię i jej zalecenia wobec kobiet

    Czytałem i wyczytałem że należy je miłować. Znani mi katolicy wyczytali
    dokładnie to samo.

    > a także traktowanie kobiet jako inkubatory pozbawione praw przez chociażby
    > Chazana.

    A co on założył jakąś nową religię? Nie znam jej doktryny. Postepowanie pana
    Chazana i jego stosunek do kobiet nie mają wpływu na doktrynę KK, bo KK to
    nie jest sekta które guru jest pan Chazan.

    > Dziwne, bo faceci w czarnych sukienkach głoszą coś innego

    Już Ci pisałem ktoś Cię okłamał twierdząc że głosi naukę KK a głosił coś
> [...]

    > testamencie homoseksualizm jest karą za nie oddawanie czci Jahwe (dziwne,
    > że jakoś u mnie i wielu innych ateistów ta "kara" się nie objawia...).

    Cóż nie wiem, co Ty sobie wyczytałeś, ale jeśli tak wyczytałeś to wychodzi
    że NT mówi prawdę bo już nie raz Twoja ułomność się objawiła gdy nieudolnie
    próbowałeś mnie podrywać.

    > Jest.

    Jak na razie to tylko tupiesz nóżką.
    Lepiej pokaż gdzie dyskryminacja innych jest wpisana w naukę KK.
    Możesz skorzystać np. z KKK

    > Raczej ty nie masz pojęcia ani o doktrynie ani o źródłach tej doktryny.

    Jak na razie nie udowodniłeś żadnej ze swoich bzdur, więc każde kolejne
    zdanie to tylko kolejne tupnięcie nóżką.

    > Patrz: przykład Chazana. Inna sprawa że to zakłamana szmata, która chce
    > tylko zbić kapitał polityczny u ludzi, którzy m.in. rękami takich
    > cwaniaków chcą narzucać innym swoje kalekie wartości "moralne".

    A to Chazan stanowi o doktrynie jakiegoś kościoła? Coś Ci się znowu
    pomieszało. Dyskutujemy tu o KK )i innych wyznaniach) a nie o jakimś nowym
    wyznaniu które ustanowił pan Chazan. Jego zachowanie nie wpływa na naukę KK.

    > Wartości nie są abstrakcją - i po czynach się je poznaje.

    ROTFL.
    Jesteś idiotą czy z tego wynika wniosek że wszyscy ateiści to idioci?

    > A ty wiesz? No to proszę uprzejmie - zdefiniuj ;->

    Nie dość że idiota to jeszcze leń:

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/kochać

    [cyt.]
    kochać <<darzyć kogoś uczuciem miłości albo bardzo lubić kogoś lub coś; też:
    żywić do osoby płci odmiennej gorące uczucie połączone z pożądaniem>>
    [koniec cyt.]

    > Mowa była o rodzinie a nie o grupie rozpłodowej.

    Nie pogrążaj się, już dość się dzisiaj pośmialiśmy.

    [ciach]

    > W czym problem? Homoseksualizm nie powoduje bezpłodności, a metody
    > pobierania nasienia i zapładniania chociażby pipetką są znane od dawna.

    Co niby pomoże pobranie nasienia od jednego samca i wszczepienie drugiemu (i
    gdzie to niby ma być wszczepione)???

    > Do niedawna byłoby jeszcze wspomniane, że para musi mieć ten sam kolor
    > skóry i tę samą religię.

    ROTFL. "Słownik Jeżyka Polskiego" Rozumiesz? Słownik. Nie katechizm. W
    jeżyku polski słowo rodzina oznacza to co oznacza niezależnie od religii,
    więc skoro dyskutujesz na polskiej grupie dyskusyjnej to używaj j.
    polskiego.

    Pozdrawiam
    Ergie