  • 1. Data: 2010-11-04 10:16:01
    Temat: Kiedy można zacząć ocieplać poddasze?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Tydzień temu zrobili mi wylewki, wszystko ładnie schnie i teraz zastanawiam
    się kiedy mogę się zabrać za ocieplanie poddasza.

    Podobno nie można tego robić zbyt szybko bo wełna załapie wilgoć i zacznie
    gnić. Czy to prawda? Ile musze poczekać żeby zacząć to robić?
    Pozdrawiam
    Bartek
    P.S. a jaką wełnę polecicie?

  • 2. Data: 2010-11-04 11:04:00
    Temat: Re: Kiedy można zacząć ocieplać poddasze?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.11.2010 11:16, Bartek pisze:
> [...]
    >
    > Podobno nie można tego robić zbyt szybko bo wełna załapie wilgoć i zacznie
    > gnić. Czy to prawda? Ile musze poczekać żeby zacząć to robić?

    A chcesz ocieplać wełną owczą?

    Bo mineralna, to w uproszczeniu, mniej-więcej to samo, co wata cukrowa,
    tylko ze skały zamiast cukru.

    Co tam może zgnić? ;->

    Fakt, że wykroplenie się wody w wełnie psuje jej właściwości, ale na
    pewno nie zgnije - kto ci takie brednie naopowiadał?

    Nie wiem, jak masz to poddasze zrobione, ale ja np. mam normalne krokwie
    i blachodachówkę, więc daje się od zewnątrz pod blachodachówką włókninę
    paroprzepuszczalną, od wewnątrz daje się folię paroizolacyjną i cała
    reszta niech sobie paruje.

  • 3. Data: 2010-11-04 11:11:14
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    Witam..

    > Podobno nie można tego robić zbyt szybko bo wełna załapie wilgoć i zacznie
    > gnić. Czy to prawda? Ile musze poczekać żeby zacząć to robić?

    Wczoraj Pan o to samo pytal ;-)))
    Nic nie zgnije, prosze wejsc do pierwszej lepszej hurtowni
    i zobaczyc jak jest przechowywana welna - a przechowywane
    jest na dworze i taka Pan wlasnie kupi.

    > Pozdrawiam
    > Bartek
    > P.S. a jaką wełnę polecicie?

    A jaka Pan chce ? ;-)))
    Jaki dach, z czego, poddasze uzytkowe czy nie, czy
    dom wolnostojacy, itp itd. ?

    pozdrawiam