  • Data: 2017-05-05 13:54:35
    Temat: Konstrukcja 6 metrowa - z czego
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę zbudować nową konstrukcję wsporczą pod ambonę do polowania. Chodzi
    o podporę o wysokości 5,5-6 metrów pod "budkę".
    Dotychczasową z drewnianych słupów podpalają mi ekoterroryści i teraz
    przyszła kolej na metal. Doradźcie, czy słup z rury stalowej fi 250 mm
    będzie odpowiedni, cy może coś a'la kratownica. Zależy mi, aby było
    tanie, niepalne i w miarę estetyczne.
    Jacek