  • Data: 2017-05-06 14:00:38
    Temat: Re: Konstrukcja 6 metrowa - z czego
    Od: w...@a...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 maja 2017 21:52:42 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > tak sie ograniczac? ;)
    > moze cos takiego? http://kolorowanki.com.pl/sites/default/files/tmp/fi
    eld/image/KOLOROWANKA-WIEZA-OBRONNA.jpg

    > ;)

    Bardzo dobry projekt czy idea.

    Tym wrednym anty czy pro-eko-terrrorystom szczeny poopadaja i może zamiast
    podpalac zaczna sie osikiwac z niemocy.

    Tyle, ze ten zameczek to staroc. Ja proponuje cos bardziej nowoczesnego.
    potrzeba zakupić 7-8 kregow betonowych, takich jakich używa się do budowy
    studzien. Taki jeden krag kosztuje około stowy zatem koszt wiezy zamknie się
    w kwocie około tysiąca złotych. Poltora krega należy zakopać w dole glebokim na
    co najmniej 1.2 m (glebokosci przemarzania) a potem pozostale ustawić jeden na
    drugim. Dla wzmocnienia trzy pierwsszse zalecam zalac chudym betonem. Potem
    już drobiazg; na szczycie wykonać szalunki, zazbroic i znowu zalac betonem
    tyle, e już konstrukcyjnym aby ta platforma obserwacyjna tez byla nie palna
    i nie wymagajaca konserwacji oraz odporna na ogien, gdyby ci zieloni
    (umysłowo) chcieli budowle polac latwopalna substancja i ja podpalić.

    Niestety nadal pozostaje nierozwiązany problem windy dojazdowej. Noszenie
    ze soba na kazde polowanie drabiny dolasu, byłoby samo-auto-terroryzmem.

    A na powaznie to proponowałbym odbudowac czy zbudować typowa, drewniana
    kazalnice i gdzies na drzewie czy w jakiejś budce dla ptakow w niewielkiej od
    niej odleglosci, zainstalować kamere, monitoring, uruchamiany automatycznie
    w przypadku pojawienia się ruchomych obiektow fizycznych. Sa takie i to
    niezbyt drogie.
    Po kolejnym spaleniu ambony należy z urządzenia sledzacego czyli z tej budki
    dla ptaszków wyjac karte pamięci i udac się z nia do najbliższego posterunku
    MO, przeplaszam, PO.
    Pan starszy aspirant będzie już wiedzial co i jak dalej robic. Tyle, ze to tez
    nie jest najlepsze rozwiązanie bo ci anty-costam mogą mieć w PO znajomości i
    wtedy należy uwazac coby dom czy mieszkanie myśliwego nie splonely. Tym razem
    w celu zatarcia sladow i zniszczenia dowodow tej jakze pożytecznej działalności
    szalonych ekologow zielonych. A może i ciapatych czy tych ze wschodu. Tego
    nie-za-dalekiego oczywiście. Jednym słowem zgroza.

    Pzdr
    Tornad