  • Data: 2017-05-05 21:25:10
    Temat: Re: Konstrukcja 6 metrowa - z czego
    Od: "mr.Jones" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pan Jacek chce zbudować nową konstrukcję wsporczą pod ambonę do polowania:

    Sprubój może z żerdziami energetycznymi wirowanymi, taka EPV 10,5 m/1200 kN
    powinna wytrzymać, zakopiesz na 3,7 m, w środek dasz odgromówkę, wejście po
    drabince sznurowej :-)
    lub kupisz sobie specjalne słupołazy. Złomiarze tego nie ruszą, nie kiwa się
    na wietrze, stłumi chałas butów na platformie,
    są do tego konstrukcje stalowe typowe - do zaadoptowania jako podstawa do
    zabudowy budki
    i do montażu na każdej wysokości słupa, cena na pewno będzie niższa niż
    konstrukcja stalowa,
    nie wymaga malowania, przetrwa min 50 lat, łatwa do przeniesienia w następne
    miejsce,
    montaż - świdrostawiacz + suchy beton + 2 fachmanów - jakieś 3 godziny.

    Robert