  • 11. Data: 2009-04-28 10:37:23
    Temat: Re: Montaż puszek
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:>

    > Ale nie gazety. Kup za 9zł chyba 100sztuk takich pomarańczowych zaślepek z
    > wasami. Tymi dekielkami zaslep puszki, tynkarz zatrynkuje a wasy z
    > dekielków będa wystawac pokazujac miejsce puszki. I fotek narób tez sporo.

    tynkarz prawdopodobnie te wąsy poobcina, bo będą mu rzucały tynkiem w twarz
    podczas zacierania :)
    zdjęcia są niezbędne.

    --
    Bartek

  • 12. Data: 2009-04-28 11:32:13
    Od: "Czacha " <p...@g...pl>

    II Artur II <s...@m...pl> napisał(a):

    > Pozniej zwin ladnie przewody w puszce, uloz je na dnie, puszki wypelnij
    > gazetami ciasno ubitymi do rownego poziomu z puszka i porob koniecznie tego
    > wszystkiego zdjecia.

    No właśnie , ja tak nie zrobiłem i zatynkowali mi jedno gniazdo, teraz nie
    wiem jak go szukać , może masz jakiś pomysł?

  • 13. Data: 2009-04-28 11:46:30
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Czacha " <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > II Artur II <s...@m...pl> napisał(a):

    > No właśnie , ja tak nie zrobiłem i zatynkowali mi jedno gniazdo, teraz nie
    > wiem jak go szukać , może masz jakiś pomysł?

    Mi elektryk puscil prad (mam bezpuszkowe polaczenia, to znaczy przewody ida
    z puszki do puszki) i takim specjalnym miernikiem "widzi" gdzie idzie
    przewod "z pradem" i z dokladnoscia co do centymetra stwierdzil gdzie jest
    puszka. Nacisnal sciane (juz pomalowana) w tym miejscu i przebil sie do
    gazety. Wykrojenie otworu to juz bajka.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 14. Data: 2009-04-28 11:48:03
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Z tego co teraz kojarze to nawet chyba nie byl prad 230V tylko to urzadzenie
    generuje jakies impulsy a druga czesc tego urzadzenia je wykrywa. Fachowcy
    Ci podpowiedza jak to sie nazywa.

  • 15. Data: 2009-04-28 11:58:53
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "II Artur II" <s...@m...pl> wrote:
    >Z tego co teraz kojarze to nawet chyba nie byl prad 230V tylko to
    >urzadzenie generuje jakies impulsy a druga czesc tego urzadzenia je
    >wykrywa. Fachowcy Ci podpowiedza jak to sie nazywa.

    Szukacz kabli, na allegro za niecałe 50zł. Bardzo się przydaje przy montażu
    centrali alarmowej.

    --
    Bartek

  • 16. Data: 2009-04-28 13:21:24
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > tynkarz prawdopodobnie te wąsy poobcina, bo będą mu rzucały tynkiem w
    > twarz podczas zacierania :)
    > zdjęcia są niezbędne.

    To przed tynkowaniem grzecznie poinformować tynkarza, że jak poobcina wąsy,
    to jemu za to się obetnie ..... :)
    Po to są właśnie te wąsy, żeby można było odnaleźć puszki.

  • 17. Data: 2009-04-28 13:45:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:>
    > tynkarz prawdopodobnie te wąsy poobcina, bo będą mu rzucały tynkiem w
    > twarz podczas zacierania :)
    > zdjęcia są niezbędne.

    Zdjecia się przydadza to fakt. a jak tynkarz obetnie wasy od puszek to tylko
    się cieszyć- będzie powód do obciecia wynagrodzenia tynkarza;)))

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-04-28 18:29:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Severin wrote:
    > Macie jakiś cud sposób na montowanie puszek elektrycznych???

    gips...

    gips jest ok

    chyba że w Ytongu w przecysyjnie wyciętych dziurkach to klej montazowy.

  • 19. Data: 2009-04-28 22:32:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zdjecia się przydadza to fakt. a jak tynkarz obetnie wasy od puszek to
    > tylko się cieszyć- będzie powód do obciecia wynagrodzenia tynkarza;)))

    I paragon gotowy. :-)

    A swoja droga, gdzie podzial sie nasz paragonowy spec? Od paru dni sie nie
    pokazuje, do Mozambiku polecial na dluzej?

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-04-29 04:31:05
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > A swoja droga, gdzie podzial sie nasz paragonowy spec? Od paru dni sie nie
    > pokazuje, do Mozambiku polecial na dluzej?
    >
    > Pozdro.. TK

    Może jakaś ekipa wkońcu znalazła inna "siłową" ripostę na jego paragony :).

    Pozdrawiam Michał