  • 131. Data: 2016-01-23 14:25:00
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-23 o 10:43, Marcin N pisze:

    > Kurde, otworzyłeś mi oczy. Faktycznie tych kabaretów zrobiło się pełno.
    > Zawsze przełączałem na coś innego i nie docierało do mnie, że jest ich
    > więcej.

    Reklamy, kabarety, tance z czyms tam, Eurowizje i to wszystko w
    telewizji z misja. Nie wiem po co mi ten telepator.

    Pozdro.. TK

  • 132. Data: 2016-01-23 14:46:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 14:19:54 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A o mnie to nikt nie mysli :-) Moze ja tez chce miec wiecej dzieci, a nie moge,
    > bo panstwo mi zabiera po to, zeby dac jakiejs patologii ??

    a ilez to masz dzieci? gdybys chciał to miałbyc trójkę - chcesz powiedziec ze cie nie
    stac? bzdury... Nie chcesz, twój wybór - ale daj szanse tym co chcą ale potrzebują
    wsparcia.

    >Przeciez pieniadze
    > nie biora sie z nieba. Wszystkim zabiora, 7 tys urzednikow dostanie z tego
    > pensje, a reszte rozdadza. Taka pomoc to jest nonsens :-)

    nie nonsens tylko polityka -zabiorą tobie bo nie chcesz miec dzieci i dadzą tym
    którzy chcą. Czyli zabiorą wszystkim po jakies 70zł zeby je przekazac tym od dzieci.

    > Bo socjal jest zly. W kazdej postaci.

    to brednie podobne do marksistów tylko na odwrót.

    >Zobacz na Niemcy, Francje, UK,
    > Szwecje - oni przez rozdmuchany socjal maja teraz prawdziwy problem z
    > patolami-uchodzcami :-)

    slowo klucz- rozdmuchany. Jasen ze trzeba uwazac zeby socjal zamiast rozwiązaniem nie
    stał sie przyczyną problemów.

    > Program 500 plus tez nie daje na to zadnych gwarancji. Jak panstwo bedzie
    > zabierac coraz wiecej - to niedlugo wszyscy powyzej "patologii" wyjada z tego
    > kraju. Nie rozumiesz tego? :-) Zostana sami urzednicy i ich petenci.
    > pozdr.

    nie masz na to zadnego wsparcia, demagogia tylko. Ale zgadzam sie ze nalezy
    odbiurokratycowac produkcje i usługi, nawet wysokosc podatków nie ma takiego
    znaczenia jak narzut wiecznie zmieniajacych sie kwitów do wypałnienia.

    b.

  • 133. Data: 2016-01-23 14:48:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 14:24:59 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]

    mówicie o prawdziych kabaretach, takich ze skeczami (brrrrr...)? tvp1 ani 2 nie
    ogladam, ostanio tvpinfo - a tam takich nie ma.

    b.

  • 134. Data: 2016-01-23 16:28:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > Jak być może zauważyłeś, wszyscy tylko zabierają. Partie liberalne,
    > wycierające sobie gębę podatkami linowymi i tanim państwem, kończą
    > podwyższając podatki i rozbudowując administrację. Gdy do władzy
    > dochodzą socjaliści nie ma więc co spodziewać się obniżania podatków.
    > Skoro nie ma szans na obniżki, to niech chociaż oddadzą więcej.

    a te kilkanaście (conajmniej) miliardów to się skąd weźmie? Zabiorą Ci w
    nowych podatkach.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 135. Data: 2016-01-23 16:34:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > no biorę
    > 2 dorosłych czyli 2x1355 = 1355zł/osobę
    > 2+1dziecko 903zł/os; (bez programu 500+) 903zł/os
    > 2+2 802zł/os; (bez programu 500+) 677zł/os
    > 2+3 742zł/os; (bez programu 500+) 542zł/os
    > 2+4 701zł/os; (bez programu 500+) 451zł/os
    >
    > gdzie ty widzisz ZYSK rodziny patologicznej z robienia dzieci, extra kase do
    przepicia? Kazde nastepne dziecko to MNIEJSZY dochód na osobę i mniejsza kasa do
    przepicia.
    > Znaczy sie opowiadasz jakies lemingowe mity :-)

    sorki, ale pomyliłeś arytmetykę z życiem. Pokaż mi rodzinę, która tak
    liczy? Dla kogoś kto ma 100 miesięcznie po opłatach 500 brzmi jak manna
    z nieba. Więcej praktyki mniej teorii

    > maxa obejrzałes? https://www.youtube.com/watch?v=isFt_OuOONc

    a po co mam idiotę oglądać?

  • 136. Data: 2016-01-23 16:37:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Pieknie kwicza swinie odrywane od koryta :) PiSu nas prowadzi na ekonomiczne
    > dno ale rozprawia sie z czerwona banda po mistrzowsku i to jedyny ich pozytyw :)

    mówisz, że rozprawia się dając im awanse? Korporacyjny kop w górę?

  • 137. Data: 2016-01-23 16:38:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > zauwaz ze przy postępujacej robotyce socjalne rozdawnictwo bedzie elementem
    koniecznym

    a skąd weźmiesz kasę na to rozdawnictwo? roboty będą płacić podatki?
    wiara w magiczne tworzenie się pieniądza jest zadzwiająca

  • 138. Data: 2016-01-23 16:50:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 16:41:35 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a skąd weźmiesz kasę na to rozdawnictwo? roboty będą płacić podatki?
    > wiara w magiczne tworzenie się pieniądza jest zadzwiająca

    A skąd sie biorą pieniądze (wartosc)? Nie aby z produkcji? A roboty nie produkują?
    proponowałem adamowi - proponuję i tobie -rozważ przepływ pieniądza gdy produkcję
    opanują roboty. Roboty oczywiscie są czyjeś - jakiejs grupy własciceli.

    b.

  • 139. Data: 2016-01-23 16:54:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 16:37:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > sorki, ale pomyliłeś arytmetykę z życiem. Pokaż mi rodzinę, która tak
    > liczy? Dla kogoś kto ma 100 miesięcznie po opłatach 500 brzmi jak manna
    > z nieba. Więcej praktyki mniej teorii

    ale co tu pitolisz za uszami - nic nie wynika z twojego tekstu, jestes za 500+,
    przeciw, pomoze w dzietnosci czy nie, poszli do lasu czy jak...

    b.

  • 140. Data: 2016-01-23 19:05:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > ale co tu pitolisz za uszami - nic nie wynika z twojego tekstu, jestes za 500+,
    przeciw, pomoze w dzietnosci czy nie, poszli do lasu czy jak...

    to już nie moja wina, ze rozumiesz wyłacznie teksty, które potwierdzają
    twoje spojrzenie na świat