  • 141. Data: 2016-01-23 19:07:21
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > A skąd sie biorą pieniądze (wartosc)? Nie aby z produkcji? A roboty nie produkują?
    > proponowałem adamowi - proponuję i tobie -rozważ przepływ pieniądza gdy produkcję
    opanują roboty. Roboty oczywiscie są czyjeś - jakiejs grupy własciceli.

    i myslisz, że grupa włascicieli będzie się chciała podzielić?
    I, że mityczny Rząd ich zmusi?
    popatrz sobie na podział bogactwa na świecie
    popatrz jak dokonuje się wyborów w USA
    a potem pomyśl co z tego wynika

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 142. Data: 2016-01-23 20:25:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-23 o 08:45, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Misiek, banki oglosily podwyzki kiedy nikt nie wiedzial napewno czy podatek
    >bedzie a tym bardziej w jakiej wysokosci.

    Zarty.

    >Bo duzy zysk bez ryzyka da sie podzielic. To widac po liczbach.

    No i znów twierdzisz, że coś wiesz, a gdy zapytam byś pokazał te widoczne
    liczby odpowiesz, tego nie wie nikt.

    >No widze. Co Ci sie nie zgadza? Pulapka parcia na najnizsza cene, czy to ze
    >jak marketom lepiej to nam gorzej?

    Ja ci tylko wskazałem, że dyskutujesz w tym wątku z radkiem podczas gdy ty
    twierdzisz, że nie rejestrujesz na wieczność.

    >Napewno nie pisuaru. Ja nie wiem jak bedzie bo nikt nie wie.

    Jak to nikt, ja wiem. Za cztery lata będziesz wieszał psy na pisie, tak
    będzie.

    >Wiecej tu Twoich stwierdzen opartych na dziwnych zalozeniach niz dyskusji.

    Jakich założeniach? Zaczniesz kiedykolwiek pisać konkretnie?

    Mowa jest o odliczaniu vat'u.

  • 143. Data: 2016-01-23 20:29:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-01-22 o 21:07, Ghost pisze:

    >A jakie to ma znaczenie?? Nawet jeśli obie firmy transportowe są
    >polskie, to przy tak skonstruowanym VAT, jedna zaoferuje niższe koszty
    >dużej sieci, która zazwyczaj polska nie jest.

    No i?

  • 144. Data: 2016-01-23 20:32:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Nim sie ktos obejrzal - ruscy w Syrii.

    Ruscy są w Syrii od zawsze. Bardziej niż jakiekolwiek państwo zachodnie. I
    są tam oficjalnie.

  • 145. Data: 2016-01-23 22:52:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 19:08:21 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    przeciw, pomoze w dzietnosci czy nie, poszli do lasu czy jak...

    > to już nie moja wina, ze rozumiesz wyłacznie teksty, które potwierdzają
    > twoje spojrzenie na świat

    nie doczekałem sie argumentów. Wyłącznie si edomyślam ze jestes przeciw, ale dlaczego
    -nie wiem.

    b.

  • 146. Data: 2016-01-23 22:54:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 19:10:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    produkcję opanują roboty. Roboty oczywiscie są czyjeś - jakiejs grupy własciceli.

    > i myslisz, że grupa włascicieli będzie się chciała podzielić?

    nie musi chcieć, ja tez nie chce płacic podatków a płacę.

    ale dalej: a kto i za co kupi ich produkty?

    b.

  • 147. Data: 2016-01-23 23:39:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    przeciw, pomoze w dzietnosci czy nie, poszli do lasu czy jak...

    > nie doczekałem sie argumentów. Wyłącznie si edomyślam ze jestes przeciw, ale
    dlaczego -nie wiem.

    owszem. tylko je pominąłeś

  • 148. Data: 2016-01-23 23:40:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    produkcję opanują roboty. Roboty oczywiscie są czyjeś - jakiejs grupy własciceli.

    > nie musi chcieć, ja tez nie chce płacic podatków a płacę.

    tylko nie zauważyłeś skąd plityy biorą kasę na wybory

    > ale dalej: a kto i za co kupi ich produkty?

    a to jest zupełnie inny problem.
    Skoro nie kupi to nie będzie z czego ściągać podatków

  • 149. Data: 2016-01-23 23:48:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 12:17:55 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Zapomnij o ekspansji. To dobre w filmach.
    > Utknęliśmy tu na dobre.

    tak naokolo tematu ciekawe to:
    http://srodowiskowiec.salon24.pl/693114,czy-swiat-za
    czyna-sie-sypac

    b.

  • 150. Data: 2016-01-23 23:53:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 23:43:11 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    produkcję opanują roboty. Roboty oczywiscie są czyjeś - jakiejs grupy własciceli.

    > tylko nie zauważyłeś skąd plityy biorą kasę na wybory

    co? wypiles wiecej od mnie :)

    > a to jest zupełnie inny problem.
    > Skoro nie kupi to nie będzie z czego ściągać podatków

    otóż to - ludzie nie bedą mieli kasy na zakupy, fabryki nie wyprodujkują bo nikt
    produkcji nie kupi, a panstwo nie bedzie mialo skad pociagnac podatki. To oznacza
    decyzje zbiorowego samobójstwa.

    Znacznie stabilniej bedzie mocno opodatkowac robotyczną produkcje by rozdac te kase
    ludziom, zeby ta produkcję kupowały. Właścicelom robotów zostanie pewna górka.

    b.