  • 221. Data: 2016-01-26 12:23:09
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 16:06, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Tak myślałem.

    Wyjasnimy jedno i dalej mamy mieszac w garze z kolejnym podwadkiem, ze a
    noz uda sie znalezc niescislosci? Mnie to nie bawi. Definicje sa latwo
    dostepne bez wychodzenia z fotela.

    Pozdro.. TK

  • 222. Data: 2016-01-26 12:52:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-26 o 11:55, Maniek4 pisze:
    > Rosja to specyficzny kraj i specyficzni ludzie. Paradoksem jest to, ze
    > im dzieje sie gorzej a chodza z choragiewkami. Sila Putina jest to, ze
    > dba o wlasne interesy ogrywajac swiat przy poparciu biedniejacego i
    > zadowolonego narodu.
    Dlatego właśnie uważam, że oczekiwanie przywódcy podobnego do Putina
    jest moim zdaniem nie na miejscu.

    Maciek

  • 223. Data: 2016-01-26 13:05:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-26 o 12:52, Maciek pisze:
    > Dlatego właśnie uważam, że oczekiwanie przywódcy podobnego do Putina
    > jest moim zdaniem nie na miejscu.

    Import calosci nie jest wskazany, ale niektorych cech wyraznie brak
    naszym przywodcom.

    Pozdro.. TK

  • 224. Data: 2016-01-26 13:21:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-26 o 13:05, Maniek4 pisze:
    > Import calosci nie jest wskazany, ale niektorych cech wyraznie brak
    > naszym przywodcom.
    Obawiam się tylko, że taki import skończyłby się w naszym wykonaniu
    kimś, kto wydyma wszystkich, z uśmiechem przekazując chorągiewki do rąk ;-)

    Maciek

  • 225. Data: 2016-01-26 13:29:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-26 o 13:21, Maciek pisze:
    > Obawiam się tylko, że taki import skończyłby się w naszym wykonaniu
    > kimś, kto wydyma wszystkich, z uśmiechem przekazując chorągiewki do rąk ;-)

    No fakt. Pominalem wspolczynnik polski. :-)

    Pozdro.. TK

  • 226. Data: 2016-01-26 13:49:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-23 o 00:20, masti pisze:

    > czyli lubisz jak ci zabierają 800 zeby oddać 500?
    > genialne

    Ja bardziej licze na to, ze jak rozdadza to sami nie beda mieli na
    glupoty. A lupic to juz nie bardzo jest kogo.

    Pozdro.. TK

  • 227. Data: 2016-01-26 14:20:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 10:46, Adam Sz. pisze:

    > Ale co to ma do rzeczy? Pisalem, ze utrzymanie drugiego (i kolejnego) dzieciaka
    > jest coraz tansze (bo wykorzystujesz rzeczy od starszego - nie tylko ubranka
    > ale i wozek, wanienke do kapania, nosidelko i dziesiatki innych rzeczy).

    Ale to tylko do pewnego momentu.
    Dzieci dorastaja i konczy sie noszenie jedno po drugim. Kazde musi miec
    telefon. Jedno chce rower, drugie deskorolke, trzecie narty. Pozniej
    dochodzi wozenie na dodatkowe zajecia, kazde w inne miejsce.
    Korepetycje, komputelek. Skipass razy ilosc zjezdzaczy... Bedziesz mial
    to sie przekonasz jakie to jest proste. A jak jestem na Mazurach to
    wynajmujemy lodke bo tansza jak piec biletow na statek np.

    Pozdro.. TK

  • 228. Data: 2016-01-26 14:28:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-26 o 14:20, Maniek4 pisze:
> [...]
    > telefon. Jedno chce rower, drugie deskorolke, trzecie narty. Pozniej
    > dochodzi wozenie na dodatkowe zajecia, kazde w inne miejsce.
    Wiesz, kolega pracuje nad bliźniakami - pewnie mu się wydaje, że kupi
    tylko jeden bilet miesięczny i komunikacja będzie prawie gratis ;-)

    Maciek

  • 229. Data: 2016-01-26 14:41:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 14:27:34 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Wiesz, kolega pracuje nad bliźniakami - pewnie mu się wydaje, że kupi
    > tylko jeden bilet miesięczny i komunikacja będzie prawie gratis ;-)

    Bilet miesieczny.. Autobusem ostatni raz w moim miescie jechalem jakies
    moze 20 lat temu :-) To male miasteczko - wszedzie blisko :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 230. Data: 2016-01-26 14:42:02