  • 471. Data: 2016-03-03 14:41:00
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 12:56, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    porty_i_opracowania/publikacje_sektora_bankowego/ind
    ex.html

    > Wynik finansowy za 1999
    > 5 651,9
    >
    > W stosunku do podanego wyzej 2015
    > Daje wzrost nominalny o 102%
    >
    > Uwzględniając inflację (np. strona
    > http://www.finanse.mf.gov.pl/budzet-panstwa/kalkulat
    or-inflacji) -
    > otrzymujemy wzrost o 25%, w ciągu szesnastu lat, czyli 1,4% wzrostu
    > rocznie.
    >
    > Czy to są te twoje krociowe wzrosty?

    Cza by zdefiniowac "krociowe", ale chyba zgodzisz sie, ze nie spada?
    Przyjmujac Twoje wyliczenie to przyroslo o jedna czwarta. Wiec mozna sie
    podzieli czy nie? Bo chyba o to chodzi?

    Pozdro.. TK

  • 472. Data: 2016-03-03 15:01:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-03 o 12:57, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > A może matka Teresa z Kalkuty?

    Ale zes Pan precyzyjny. Orlowski (jak nie pasuje Modzelewski bo z PIS) i
    wielu innych wypowiadalo sie w tonie niepewnosci tego kto poniesie
    najwiekszy koszt podatku. Wszyscy ktorych slyszalem (wiem, to za malo)
    sa zgodni, ze nie wszystkie koszty uda sie przeniesc na klientow i
    dostawcow. Wiec podatek zaplaca rowniez sieci. Nie wiadomo tylko w
    jakiej czesci. Matka Teresa z podatku ma byc zwolniona.

    Pozdro.. TK

  • 473. Data: 2016-03-06 19:20:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 marca 2016 23:07:17 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To taki skrot myslowy. Bo wiesz co to jest 50 zyli za nocleg od twarzy,
    > ale nie wiesz co to 50 zyli od pieciu twarzy ktore musisz zaplacic bedac
    > glowa rodziny a piszesz, ze wiesz wiecej niz 95% spoleczenstwa w temacie
    > dotyczacym dzietnosci i kosztow z tym zwiazanych.
    > Pojedziesz do Bialki w marcu jak rozmawialismy. Tam przy okazji skipasa
    > skanuja twarz. Pomnoz swoj skipass razy piec to jakies wyobrazenie
    > bedziesz mial.

    Pitolisz bez sensu- Adam pisał ze tylko pierwsze dziecko kosztuje, następne to prawie
    gratis. Bo po poprzednim noszą ciuchy itp;)

  • 474. Data: 2016-03-07 12:12:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-06 o 19:20, Kris pisze:

    > Pitolisz bez sensu- Adam pisał ze tylko pierwsze dziecko kosztuje, następne to
    prawie gratis. Bo po poprzednim noszą ciuchy itp;)

    Slask jednak bardzo rozni sie od innych czesci kraju... :-)

    Pozdro.. TK

  • 475. Data: 2016-03-07 12:20:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 12:12:48 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Slask jednak bardzo rozni sie od innych czesci kraju... :-)
    Ano. Ergi jakoś zamilkł
    Jutro do Mamy z kwiatkiem jadę to przy okazji zapytam czy moja 4 lata młodsza siostra
    cos tam po mnie z ciuchów nosiła i czy tak taniej ich kosztowała;)

  • 476. Data: 2016-03-07 13:37:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > glowa rodziny a piszesz, ze wiesz wiecej niz 95% spoleczenstwa w temacie
    > dotyczacym dzietnosci i kosztow z tym zwiazanych.

    Tzn. ze jak nie mam dzieci, to nie wiem ile to kosztuje? :))
    Maniek nie badz smieszny.

    > Pojedziesz do Bialki w marcu jak rozmawialismy. Tam przy okazji skipasa
    > skanuja twarz. Pomnoz swoj skipass razy piec to jakies wyobrazenie
    > bedziesz mial.

    Wczoraj wrocilem, dzieci do 120cm maja wejscie gratis :-)
    Wyzsze - znizki, najtaniej nie jest ale jaki to ma zwiazek z wyobrazeniem na
    temat zycia - dalej nie wiem. Po prostu wyjazd zamiast tysiaka bedzie mnie
    kosztowal dwa. Juz nawet nie pamietam w jakim kontekscie toczy sie ta
    dyskusja - chyba w kontekscie programu 500+, nie? No to ja na ten przyklad
    wiem, ze zeby mi panstwo dalo 500 to najpierw mi zabierze 700 wiec ten
    program jest zly od samych podstaw - nie musze miec dzieci, zeby to wiedziec :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 477. Data: 2016-03-07 13:56:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-07 o 12:20, Kris pisze:
    > Ano. Ergi jakoś zamilkł
    > Jutro do Mamy z kwiatkiem jadę to przy okazji zapytam czy moja 4 lata młodsza
    siostra cos tam po mnie z ciuchów nosiła i czy tak taniej ich kosztowała;)

    W mysl przeczytanych tu argumentow postanowilem zmienic swoje
    przyzwyczajenia. Z mocnym postanowieniem poprawy pojechalem na poludnie
    kraju. Slask to bedzie latwiej. Tu nawet walkiem bez drabiny domy z
    zewnatrz maluja to moze i mnie oswieci. W czasie jazdy taniutko jak nie
    wiem co - jakies 8L/100, poza wpadka podczas obiadu po drodze. Paliwo
    kosztowalo mnie jak koledzy pisza, czyli tyle samo jak jechal bym sam.
    Ale ten obiad... Nie zrazam sie i jedziemy dalej. Wszystko wraca do
    normy, bo podroz kosztuje dalej tyle jak bym jechal sam. Dojezdzamy na
    miejsce, wyciagamy bagaze i meldujemy sie w pokojach. Kuzwa mysle sobie,
    jakis nieogarniety jestem. Nocleg razy piec. Poirytowany tym faktem
    jeszcze tego samego dnia jedziemy na stok podbudowac ego. Dzieciaki
    rosna, poza tym nie wiedza jeszcze w ktora strone pojsc, boazeria czy
    parapet, wiec swojego sprzetu nie maja. Idziemy do wypozyczalni. Kuzwa
    kaza placic za trzy komplety. Chyba jestem nienormalny mysle sobie,
    skoro innych kolejne dziecko nie kosztuje. Probuje wsadzic trojke w
    jedne buty. Nie wychodzi. To moze trzy pary w jedne narty? Chu tam, nie
    przyjechalem biadolic - idziemy po skipass. Jeden moze wystarczy na
    wieczorna jazde. Dobra, niech bedzie trzy... No nie wysratczylo. Ja zem
    prosty chlop ze wschodu to i jest nad czym pracowac, skoro innym sie
    udaje. Nie poddaje sie. Siedze teraz i mysle jak by tu pojsc na basen
    wieczorem i zaplacic za troje. Lato idzie to kajaki sie zaczna. Moze
    wsadzimy sie do jednego?

    Pozdro.. TK

  • 478. Data: 2016-03-07 14:05:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-07 o 13:37, Adam Sz. pisze:

    > Tzn. ze jak nie mam dzieci, to nie wiem ile to kosztuje? :))
    > Maniek nie badz smieszny.

    A to nie Ty pisales, ze kolejne dziecko nie kosztuje, czy jakos tak?

> [...]
    > program jest zly od samych podstaw - nie musze miec dzieci, zeby to wiedziec :)

    Nie program, tylko Twoi znajomi nie wydaja na kolejne dziecko bo chodza
    w butach po poprzednich. Dale przyklad na to, ze to tak nie dziala.

    Pozdro.. TK

  • 479. Data: 2016-03-07 14:12:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 13:37:02 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    >\Po prostu wyjazd zamiast tysiaka bedzie mnie
    > kosztowal dwa.
    Przekonasz się że troszkę inaczej to wyjdzie.
    I już nie będzie tak że na Facebooku wpisze Gruzja bo bilety tanie się pojawiły i za
    dwa dni masz ekipę zmontowaną. Bo okaze się ze któreśą z dzieciaków nie może bo
    szkoła inne jakiś wytęp w MDKu a kolegi córka zachorowała i na teraz z Gruzji nici.
    Też byłem kawalerem i było jak pisałeś kiedyś wcześniej- hasło piwo, biwak czy inna
    impra i ekipa w jeden wieczór zmontowana a FB i innych Twitterów nie było.
    Teraz niby ci sami ludzie ale głupie terminy trudno dograć.
    Wszystko przed Tobą, zobaczysz że tak zerojedynkowo się nie da.
    Pomijając bzdure że kolejne dziecko nie kosztuje.

  • 480. Data: 2016-03-07 14:13:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 13:56:14 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > W czasie jazdy taniutko jak nie
    > wiem co - jakies 8L/100,
    Bo BMW masz. Kup Multiple to zjedziesz z kosztów;)