  • Data: 2011-09-18 11:53:53
    Temat: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozwalam sobie przeniesc rozważania o opłacalnosci termoizolacji do nowego wątku,
    albowiem napisałem arkusz, który pozwoli wprowadzać dane swojego budynku i zobaczyć
    wpływ izolacji na koszty ogrzewania. Arkusz leży tu:
    www.lotniczefotki.pl/obliczstraty.xls
    Wersja jest rozwojowa, uwagi przyjmuję :-)
    Oczywiscie jest to bardzo uproszczona metoda liczenia, ale zawsze to da jakies
    pojęcie o potrzebnej energii.

    Adam, gdyby ci sie chciało wprowadzic swój budynek do tego arkusza to wiedzielibyśmy
    jak bardzo uproszczone jest moje liczenie.

    b.