  • Data: 2011-09-18 18:17:17
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Wrz, 20:07, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:15b6bdb8-ea0c-41fa-b1d5-5069a44c118e@
    ge10g2000vbb.googlegroups.com...

    > też nie moge z danych robercika az takiego zuzycia wycisnąć. Robercik, a ty gdzie
    jestes pobudowany, bo to zero temperatury sredniej chyba przesadzone :) Dawaj ten
    arkusz, moze byc na priv jak nie masz gdzie wystawic. budyn at riders . pl

    A wlasnie wydaje mi sie ze ta temperatura w sezonie jest troche z
    czapy wzieta, +5st? Srednioroczna jest 7-8, a zimowa chyba kolo -5st,
    wiec zero wydaje mi sie tu odpowiednie :) Przy moich danych go nie
    zmienialem.
    pozdr.

    --
    Adam