  • 11. Data: 2012-09-06 14:06:49
    Temat: Re: Ocieplac, nie ocieplac - pokoj nad garazem
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Szybkie pytanie - mam pokoj nad garazem, garaz ogrzewany w zimie do temp.
    >powyzej zera (ale niewiele powyzej), strop teriva, na nim 15 cm styro i
    >wylewka. Jest sens ocieplac sufit w garazu? Cholernie mi sie nie chce bawic
    >w stelaz i g-k, najchetniej zostawilbym jak jest.
    >Pokoj jest zamieszkany.

    A po jaką cholerę chcesz to ocieplać ?
    W podłodze na poddaszu masz 15cm styropianu.

    No chyba że nie masz co z kasę robić , to czemu nie ...

  • 12. Data: 2012-09-06 14:08:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 12:22:41 +0200, kamtzu napisał(a):

    > Ja mam bez kolkow, trzyma juz 10 lat i nie wyglada zeby chcialo odpasc ;)
    > (styro 5cm+siatka+bialy klej). Tylko przy klejeniu plyty styropianu byly
    > podpierane belkami.

    A czym kleiles styropian do betonu?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2012-09-06 14:25:17
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > No chyba że nie masz co z kasę robić , to czemu nie ...

    A mostek na styku sciana sufit? Przeciez tamtedy zimno wedruje prosto do
    pokoju.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 14. Data: 2012-09-06 15:18:03
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Jest sens ocieplac sufit w garazu?

    na to pytanie juz inni odpowiedzieli...

    > Cholernie mi sie nie chce bawic w stelaz i g-k

    wcale się nie dziwię, ze nie chcesz...

    ale chyba nikt jeszcze nie wrzucił Ci pomysłu na ocieplenie natryskowe...
    w garażu by się idealnie sprawdziło...

  • 15. Data: 2012-09-06 17:27:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2012 09:12:23 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Moze i bym mogl, ale do terivy sie paskudnie kolkuje i nie wiem, jak to
    >
    > wplywa na wytrzymalosc stropu...
    A po kiego kołkować? Klej sam wystarczy tylko z kawałka łaty podpórke zrobić w
    kształcie litery "T" i przez chwile podpierać po przyklejeniu. Chociaż i bez
    podpierania da radę

  • 16. Data: 2012-09-06 20:53:44
    Od: "kamtzu" <...@t...pl>

    et...
    >A czym kleiles styropian do betonu?

    zwyklym szarym klejem

  • 17. Data: 2012-09-06 22:44:25
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Dałem tam większe grzejniki. Do tego dwa grube dywany na podłogę.
    > Wolałem dać większe grzejniki w pomieszczeniach
    > niż grzejnik w garażu- choć trzeba powiedzieć, że jednak jakiś grzejnik
    > w garazu w bryle domu być powinien.
    > Poddasze u mnie ma małą bezwładność cieplną, więc jeden grzejnik
    > może być nawet wyłączony- w razie potrzeby włączenie sprawia szybkie
    > nabranie temperatury.

    czy podłoga w tym pokoju ma wyczówalnie niższą temperaturę niż
    w pozostałych pomieszczeniach?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 18. Data: 2012-09-07 02:42:27
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Moze i bym mogl, ale do terivy sie paskudnie kolkuje i nie wiem, jak to
    > wplywa na wytrzymalosc stropu...

    Ale po co ci kołkowanie? Przyklej na pianę, ona wypełni co trzeba.

  • 19. Data: 2012-09-07 02:44:10
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > A po kiego kołkować? Klej sam wystarczy tylko z kawałka łaty podpórke
    > zrobić w kształcie litery "T" i przez chwile podpierać po przyklejeniu.
    > Chociaż i bez podpierania da radę

    Dokładnie, wystarczy sam klej. U mnie kleili na grzebień i nie trzeba było w
    ogóle podpierać. Samo się trzymało, aż wsysało sie.

  • 20. Data: 2012-09-07 06:54:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2012 02:44:10 +0200, kiki napisał(a):

    > Dokładnie, wystarczy sam klej. U mnie kleili na grzebień i nie trzeba było w
    > ogóle podpierać. Samo się trzymało, aż wsysało sie.

    Ale kiki, u Ciebie styropian trzymalo podcisnienie wywyolane zaciaganiem
    powietrza przez zle wymuorwane sciany szczytowe... :>

    A tak powaznie, to kleilem styropian na kleju poliuretanowym, czyli piance
    i nie ma szans, zeby sie trzymal bez podparcia. Na gipsowym juz predzej...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio