  • 1. Data: 2011-03-27 17:53:55
    Temat: Oczyszczalnia ekologiczna na bazie zwykłego szamba
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    W planie mam budowę zwykłego szamba betonowego (na bazie gotowego
    zbiornika).
    Czy w przyszłości będę mógł bez problemów na bazie tego szamba zbudować
    ekologiczną oczyszczalnię z rozsączaniem na terenie działki? Myślę o
    podłączeniu rury na odpowiedniej wysokości do tego zbiornika.

    Oczywiście spełniam warunki odnośnie właściwych odległości drenażu
    rozsączającego od elementów opisanych w przepisach.

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-03-28 06:30:17
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-03-27 19:53, Skimir pisze:
> [...]
    > ekologiczną oczyszczalnię z rozsączaniem na terenie działki? Myślę o
    > podłączeniu rury na odpowiedniej wysokości do tego zbiornika.

    U mnie wrecz zachecaja do przerabiabnia szamb na oczyszczalnie.
    Jest specjalny projekt na ta okazje, gmina gdzies kupila
    i za darmo rozdaje. Istota sa 2 zbiorniki typu szambo (jeden kazdy ma)
    i poletko bagienne.

    Pewnie nalezy spytac o lokalne trendy. U mnie zalecili od razu zrobic
    2 szamba przelewowe (zrobilem 3). Na razie uzytkuje jako szambo
    (nie ma poletka), ale w 3 komorze woda jest bardzo ok.

    Nie powinienes przy slowie "rozsaczanie" uzywac slowa "ekologiczna"
    Chyba ze owo rozsaczanie dotyczy podlewania ogrodu.

    pozdro
    --
    A S

  • 3. Data: 2011-03-28 09:36:19