    From: "@" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
    Subject: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Date: Thu, 26 Feb 2015 04:32:08 +0100

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:mclf7r$j96$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 25.02.2015 o 16:52, Ghost pisze:
    >> naczy dla chrumci:
    >> http://www.fakt.pl/wydarzenia/epidemia-odry-powraca-
    epidemia-odry-w-niemczech-ofiary-odry,artykuly,52679
    2.html

    > Antyszczepionkowcy powinni być sterylizowani i pozbawiani praw do
    > ewentualnych posiadanych dzieci.
    >
    > To zbrodniarze.

    Powiedz to rodzicom dzieci, ktore w wyniku szczepien ucierpialy
    neurologicznie, z autyzmem wlacznie.
    Moje dziecko w wieku 8 miesiecy trafilo na oddzial "neurologii i
    neuroinfekcji" z podejrzeniem poszczepiennej padaczki. Na szczescie
    podejrzenie to okazalo sie nietrafione, ale sam fakt, ze szczepionki moga do
    takich schorzen prowadzic (co lekarzy na tym oddziale zupelnie nie dziwilo)
    wystarczajaco mnie przekonal o nonsensie narazania zdrowia i zycia dziecka w
    imie ochrony przed zagrozeniami, ktore w wiekszosci przypadkow od lat juz
    zagrozeniem nie sa.
    Malo tego, bedac w szpitalu napatrzylam sie na przypadki dzieci, ktore
    urodzily sie zdrowe, rozwijaly sie prawidlowo, a w wyniku podanej
    szczepionki (nie tylko 5 w 1 czy 6 w 1) doznaly nieodwracalnego uszkodzenia
    OUN - w stopniu rozmaitym. Niektore z nich zapadly "tylko" na autyzm, ale
    widzialam tez dziecko, ktore w wieku 1,5 roku zmienilo sie z dnia na dzien w
    roslinke (doznalo paralizu miesni, nie widzi, nie mowi, nie je, nie jest w
    stanie nawet samodzielnie usiasc - dziecko neurologicznie zdrowe przed
    szczepieniem...).

    Moje dziecko, od pobytu w szpitalu ma zakaz podawania jakichkolwiek
    szczepionek. Mimo błędnej diagnozy (stwierdzonej jeszcze na oddziale)
    szpital tego zakazu nie cofnal. Od tamtego czasu minely 4 lata i do tej pory
    nikt tego zakazu nie cofnal :) Jak sadzisz, czemu ?
    Malo tego, dostalam 3 razy wezwanie do Sanepidu - wystarczylo, ze im
    napisalam, ze dziecko ma wstrzymane szczepienia ze wzgledu na podejrzenie
    padaczki poszczepiennej w wieku 8 m-cy. Myslisz, ze sie zainteresowali
    tematem ? Nie :) Papierek dostali, odfajkowane :)

    Zbrodniarzami nazwij wiec raczej producentow tych specyfikow, ktore bez
    zadnej gwarancji bezpieczenstwa sa podawane dzieciom.

    Pozdrawiam
    @

    PS. Sproboj dac lekarzowi do podpisania zaswiadczenie, ze szczepionka, ktora
    chce podac dziecku jest calkowicie bezpieczna dla jego zdrowia - przekonasz
    sie jak szybko lekarz zmieni zdanie co do koniecznosci szczepien :)

    ---
    Avast.