    From: xfiles <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Oprawa ścienna/żarówki metahalogenowe
    Date: Sun, 4 Oct 2009 03:15:46 -0700 (PDT)

    Poszukuje oprawy oswietleniowej, ktora mozna zamontowac w scianie.
    Oprawa powinna byc zasilana napieciem 230v. Zrodlo swiatla to dioda
    LED lub wymienna zarowka led. Co wazne oprawa powinna miec mozliwosc
    montazu w standardowej puszce instalacyjnej. Czy wiecie moze o jakims
    sklepie gdzie mozna kupic taka oprawe. W wielu miejschach już
    szukałem, ale zawsze któreś z kryteriow jest niespełnione.

    Czy jest ktoś moze w temacie odnosnie zarowek metahalogenowych.
    Myslalem o zalozeniu reflektora z taka zarowka na podworko bo daje
    mnostwo swiatla a zuzywa mniej pradu. Nie mniej jednak spotkałem sie z
    opinia, ze takiej zarowki po wylaczeniu nie mozna wlaczyc od razu
    ponownie tylko po uprzednim jej wychlodzeniu. Czy to prawda?