  • 51. Data: 2012-04-27 22:41:10
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > No ale jeżeli nawet to nie te cienizny co do gazu czy oleju ?

    no właśnie kwasówka ale grubsza

  • 52. Data: 2012-04-27 22:42:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:

    > Rozmawiałem z gościem, który zajmuje się produkcją różnych wynalazków
    > ze stali kwasoodpornej, mówił że może zrobić wkład z gatunku 1.4401
    > grubości nawet 2mm.

    nie da sie kiki wie lepiej, pewnie mu chińczyki powiedzieli.

  • 53. Data: 2012-04-27 23:04:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2012 21:16:55 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ile trwa pożar sadzy...
    Nawet kilka godzin

  • 54. Data: 2012-04-28 03:41:04
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    > nie wiem kto zawinił czy dystrybutor czy wadliwy towar ale nikt mnie na
    > ten ceramiczny chłam już nie namówi.

    Głównie to ty zawiniłeś :-)
    Sam poszedłeś kupić produkt i go użyłeś niezgodnie z przeznaczeniem.

    To, że reszta się nie znała to my wiemy :-) Budowlańcy się mało znają na tym
    co robią :-)

  • 55. Data: 2012-04-28 03:44:39
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Komin nie jest nigdzie przymurowany - jestem tego absolutnie pewny.
    > Keramzyt/wełna/wkład. Wkład klejony na specjalną zaprawę dostarczoną razem
    > z zestawem.

    No więc z ły komin do zastosowania. Te 400 stopni jest naciągane. Wsadzenie
    czopucha bez kawałka rurki przypieczętowało sprawę przekroczenia
    temperatury.
    Tam były pewnie i płomienie w czopuchu.

  • 56. Data: 2012-04-28 03:46:02
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > no właśnie kwasówka ale grubsza

    Moje rurki są cieniutkie jak folia. Niech gość uważa co mu teraz wcisną :-)
    Zrobią z takiej do kondensacyjnych i się przepali po tygodniu :-)

  • 57. Data: 2012-04-28 03:49:01
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    ion-forums@ynbj17...
    napisał:

    > ile trwa pożar sadzy...

    > Nawet kilka godzin

    Tylko z tych fotek wynika, że tam żadnej sadzy nie było. Raczej były ale
    języki ognia z pieca.
    Niech się przyzna ile i czym dał czadu :-)

  • 58. Data: 2012-04-28 08:16:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-28 03:44, kiki pisze:

> [...]
    >
    > No więc z ły komin do zastosowania. Te 400 stopni jest naciągane.
    > Wsadzenie czopucha bez kawałka rurki przypieczętowało sprawę

    Uparty jesteś. Nigdy nie hajcowałem w piecu tak żeby ogień szedł w
    komin, z resztą bez skrócenia kanału spalinowego w piecu (taki szyberek)
    jest to chyba nawet niemożliwe. Ok wszystko wiemy, dostałem komin
    służący do odprowadzania spalin z pieców na paliwo stałe, który się do
    tego mimo zapewnień producenta nie nadaje...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 59. Data: 2012-04-28 10:56:53
    Od: <news>

    Użytkownik "kiki" napisał:

    > Głównie to ty zawiniłeś :-) Sam poszedłeś kupić produkt i go
    > użyłeś niezgodnie z przeznaczeniem. To, że reszta się nie
    > znała to my wiemy :-) Budowlańcy się mało znają na tym co robią :-)

    Nieprawda, On nic nie zawinił!
    Kupił komin do swojego pieca i to z gwarancją!
    To sprzedawca sprzedał mu zły komin, bo jak się okazuje te kominy systemowe
    nie nadają się do pieców na paliwa stałe.
    Racja że budowlańcy się nie znają na tym co robią, ale on komina nie kupował
    od budowlańców, ale od typowego handlarza cwaniaka, pewnie też głąba bez
    szkoły co to zakładając koszulę z krawatem udaje inteligenta i celowo
    wprowadza klienta w błąd dla własnych zysków kosztem innych.
    Przecież "Lewis" powiedział sprzedawcy do jakiego pieca ma być ten komin i
    sprzedawca albo powinien powiedzieć ze jest głupi i się nie zna, albo jeśli
    się zna, to powinien powiedzieć że nie ma w ofercie kominów do jego pieca.
    Sprzedawca sprzedał mu komin i dał na niego gwarancję, winny jest on i
    producent, co tak samo jak sprzedawca celowo wprowadza klienta w błąd!

  • 60. Data: 2012-04-28 11:01:27
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał> prawdopodobnei kupiłeś odpowiednik tego
    > http://www.schiedel.pl/produkty/schiedel-rondo/opis-
    techniczny odpowiedni
    > dla temperatur od 200°C do 400°C odporny na
    > działanie wysokich temperatur i pożar sadzy do suchych spalin a powienienś
    > kupić odpowienik tego:
    > http://www.schiedel.pl/produkty/schiedel-rondo-plus/
    opis-techniczny
    > odporny na działanie kondensatu, maksymalna temperatura
    > spalin 600 °C, odporny na pożar sadzy

    Żaden z tych kominów nie nadaje się do pieców na paliwa stałe, oraz żaden z
    nich, wbrew temu co reklamują, nie jest odporny na pożar sadzy, bo
    temperatura pożaru sadzy to spokojnie mają 600 stopni, a spaliny z pieca na
    paliwa stałe mieści się w zakresie temperatur od około 50 stopni do ponad
    1000 stopni.