  • 81. Data: 2012-04-29 10:03:17
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek Wałach wrote:
> [...]
    > kominowych
    > 2. Tę szparę można se zatynkować bo ten tynk se pęknie w razie czego
    > No i już mamy w nowym salonie na dzień dobry rysę od sufitu po
    > podłogę:) Objawił również, że należy komin przy kotwić do więżby
    > (!!!). Zauważam, że więźba potrafi nieźle pracować, bo drewno
    > najczęściej niesezonowane.
    > Jak się to postawi na wysokość 7m to się chwieje - przesuw poziomy
    > wynosi kilka centymetrów na silnym wietrze!!!
    >
    > I ostrzeżenie - budowlańcy często to polecają bo jest mniej z tym
    > roboty niż z tradycyjnym kominem z cegły.

    i dałeś zbiór stereotypowych niby wad...

    dodajmy jeszcze że ogrzewanie podłogowe jest złe bo parzy w nogi, a gaz jest
    zły bo trujący.

  • 82. Data: 2012-04-29 10:07:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 00:48:10 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Swoją szosą, czy to czasem nie wyklucza węgla kamiennego?

    W zasadzie, czy to nie wyklucza wszystkich znanych mi paliw?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 83. Data: 2012-04-29 10:35:52
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-29 10:03, Marek Dyjor pisze:
    > dodajmy jeszcze że ogrzewanie podłogowe jest złe bo parzy w nogi,

    Fakt - odczulem takia na wlasnych stopach...

    > a gaz
    > jest zły bo trujący.

    Tu przesadziles - gaz jest zly, bo wybucha. A ten z rury dodatkowo
    brzydko pachnie zanim wybuchnie...

    Pozdro

    Maseł

  • 84. Data: 2012-04-29 10:58:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2012 10:07, Adam Płaszczyca pisze:

    > W zasadzie, czy to nie wyklucza wszystkich znanych mi paliw?

    Cóż, drewno nie jest mineralne ;)

    Olej roślinny też nie ;)

    Metan też można produkować biologiczne :)

  • 85. Data: 2012-04-29 11:38:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maseł wrote:

    > Fakt - odczulem takia na wlasnych stopach...

    żle wykonana instalacja

    > Tu przesadziles - gaz jest zly, bo wybucha. A ten z rury dodatkowo
    > brzydko pachnie zanim wybuchnie...

    nieszczelna instalacja, źle wykonana.

  • 86. Data: 2012-04-29 13:59:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2012 10:35, Maseł pisze:

    > Fakt - odczulem takia na wlasnych stopach...

    Jak napisał Marek Dyjor - spartaczona instalacja.

    > Tu przesadziles - gaz jest zly, bo wybucha. A ten z rury dodatkowo
    > brzydko pachnie zanim wybuchnie...

    Znowu zgodzę się z tym, co napisał Marek Dyjor.

    Plus ten zapach to celowy dodatek - właśnie w tym celu, żeby dało się
    wyczuć nieszczelności nosem.

  • 87. Data: 2012-04-29 14:38:51
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-29 11:38, Marek Dyjor pisze:
    > żle wykonana instalacja

    czemu?
    W rzeczonym przypadku wlasciciel jest zachwycony. Ma mozliwosc
    regulowania i sam taka tempereture ustawia...

    Choc znam (ale juz ze slyszenia) przypadki, gdzie faktycznie instalator
    sie nie popisal i zafundowal ludziom "patelnie podlogowa" :-)

    > nieszczelna instalacja, źle wykonana.

    Ale my tu o stereotypach a nie o jakosci instalacji :-) A ja jednak
    czesciej slysze o wybuchach i smrodzie a nie o truciu...
    BTW - gaz jest w mniejszym stopniu trujacy jako gaz. Bardziej truje nas
    to, ze jak gazu jest sporo, to automatycznie tlenu jest mniej...
    Inna inszosc to oczywiecie spalanie gazu i podstepny mordeca - czyli czad.

    Pozdro

    Maseł

  • 88. Data: 2012-04-29 16:10:12
    Od: <news>

    Bandyta z wyrokiem "Andrzej Lawa" zagrypsował :
    > Widzisz, tkwisz sobie za klawiaturką pewny swojej nietykalności,
    > bo ci się wydaje, że jesteś anonimowy. A podejdź tak do kogoś
    > i powiedz mu to samo twarzą w twarz - nie dasz rady, bo jesteś
    > tylko tchórzliwym szczylkiem, stereotypowym "dzieckiem neostrady".

    Tobie to bym tak pier% żeby ci się oranżada z komunii odbiła i żaden gaz
    pieprzowy dla panienek by ci nie pomógł ty bandyto co potrafi tylko bić
    ochroniarzy po 60siątce z grupą inwalidzką z supermarketu, więc nie strasz
    nie, nie strasz, bo się zesr%

  • 89. Data: 2012-04-29 16:16:42
    Od: <news>

    Użytkownik "kiki" napisał:
    > Ale sprzedawcy mało obchodzi do czego kupuje ktoś u niego.

    Ja wiem ze go to mało obchodzi, jego interesuje żeby klientowi kit wcisnąć i
    kasiorkę zgarnąć!
    Ale skoro sprzedaje komin bubel do pieca na paliwa stałe i daje gwarancję to
    potem niech się nie dziwi ze trzeba klientowi nowy komin wybudować.

    > Tak nie można mówić. Każdy sobie kupuje co chce ale jak chce
    > gwarancji to niech przestrzega zasad użytkowania.

    A co, klient niby nie przestrzegał gwarancji?!?!
    Podłączył piec do komina zgodnie z przeznaczeniem i w tym piecu palił, czego
    chcesz od niego?

    > Sprzedawca mógł w błąd wprowadzić. To prawda ale nie ma jak udowodnić.

    To że sprzedawca wprowadził w błąd to może i nie ma jak udowodnić, tego nie
    wiemy, ale wprowadzenie przez producenta w błąd jest do udowodnienia bo
    oszustwo jest na piśmie!

  • 90. Data: 2012-04-29 16:21:02
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > a skąd taki wniosek? bo tak?

    Już wcześniej tłumaczyłem dlaczego się nie nadaje, naprawdę muszę tobie 10ty
    raz to powtarzać?

    > wiesz że większość pożarów domów na wsiach to efekt awarii
    > instalacji elektrycznych oraz źle wykonanych kominów

    Nie wiem na jakiej ty wsi żyjesz, lecz ja nigdy nie słyszałem i nigdy nie
    widziałem pożaru spowodowanego wadliwą instalacją elektryczną, czy złym
    kominem, po prostu kiedyś to się prawidłowo wykonywało i instalacje i kominy
    z pełnej cegły i te drewniane domy ponad setkę lat do dzisiaj stoją