  • 21. Data: 2009-04-02 09:15:48
    Temat: Re: Pilna pomoc potrzebna dot. konina - OT ocieplenie szczytów
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 2 Kwi, 10:55, "rrr." <d...@w...or> wrote:

    > Neech będzie nawet 40cm styro to nic nie zmieni, bo grubość styropianu
    > będzie niewspółmiernie mała do grubości ściany, ew o grubości izolacji
    > cieplnej pionowej (no chyba, że tam też dajesz 30 cm styro).

    Jeżeli dla reszty ściany sławetny punkt rosy jest w warstwie
    ocieplenia (a tam być powinien) to jakim cudem opatulony od góry mur
    miałby nagle przyciągnąć ten punkt rosy do siebie?

    I co grubość ściany ma tu do rzeczy? Przecież liczy się izolacyjność
    termiczna! Jaką ty masz grubość ściany że 40cm styropianu "nic nie
    zmienia" ?
    ;-)

    > Więc dlaczego tak potępia się ocieplanie od wewnątrz ?

    Nie zawsze.
    ;-)
    Tylko trzeba to zrobić dobrze a i tak będzie to miało pewne złe
    konsekwencje których lepiej unikać.
    Ale to dyskusja na długie wieczory!. Lepiej powiedzieć że NIE i mieć
    spokój.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.