  • 41. Data: 2013-07-21 00:04:07
    Temat: Re: Pomidory mnie załamują
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://photoshoptutorials.ws/ 3-)))
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

  • 42. Data: 2013-07-21 00:50:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 21:50:15 +0200, wolim napisał(a):

    > Hehe... zastanawiające jak te pomidory dojrzewają w cieniu:)

    ...tylko że to nie pomidory:

    http://www.domisad.pl/drzewko-pomidorowe-baron.html

    "Drzewo Pomidorowe (Cyfomandra), (Cyphomandra betacea) to roślina
    wieloletnia, idealna do uprawy doniczkowej.
    Pochodzi z Peru i Brazylii. Z wyglądu przypomina znanego nam pomidora,
    jednak kształt owoców jest bardziej wydłużony.
    Rośłina ta nie jest dużym drzewkiem - osiąga do 1,5 m wysokości.
    Ma duże, ciemnozielone liście i rośnie na dużym prostym i zdrewniałym pniu.
    Owoce są o kolorze czerwonym, mają lekko wydłużony kształt i słodki smak. Z
    tego względu będą idealne jako owoce deserowe.
    Smaku nie należy kojarzyć ze smakiem pomidorów.
    Kwitnienie jest obfite, składa się z wielu białych, lekko zapachowych
    kwiatów.
    Rośnie dorodnie i bardzoszybko.
    Dodatkową zaletą jest to, że jest mało wymagającą rośliną.
    Lubi wiosenne i letnie temperatury - nie powinny one być niższe niż 10
    stopni C.
    Z powodzeniem rośnie w słońcu, w niektórych przypadkach lubi także półcień.
    Wiosnę i lato spędza na zewnątrz albo na balkonie."