  • 141. Data: 2009-01-11 10:48:09
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Z mirrorem przez etherneta?

    be mirrora, szkoda mi było GB na nie aż tak ważne pliki,
    robię w "dźwiękowości" i na jednym kompie nagrywam, na innym obrabiam, a
    jeszcze z innego wysyłam, a czsem też podpinam się z osobistym "laptokiem",
    muszę mieć natychmiastowy dostęp i niedawno zaopatrzyłem się okazyjnie w
    nienajświeższą technicznie macierz Terastation, która idealnie spełnia moje
    oczekiwania, a wszystko na skrętce :-), tradycjonalista jestem :-), jeśli
    znacie lepsze rozwiązania, to się podzielcie, a nie teksty w stylu: kup se
    książkę za 30 złotych

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 142. Data: 2009-01-11 10:50:27
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    > WEP juz od kilku lat wychodzi z uzycia. WPA2 z AES w ile lamiesz?
    > O tunelach VPN slyszales? O RADIUS?

    > Dobre, guru sie znalazl.

    Matko, On pisze co mu wystarcza. Chcesz tu dyskutowac o sieciach?? Zmien
    grupe na tematyczna, to nie bedziesz sie tak stresowal brakiem tunelu VPN we
    wlasnym domu.

    Pozdro.. TK

  • 143. Data: 2009-01-11 10:50:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > be mirrora,

    No wiec najpierw czytaj potem atakuj.

  • 144. Data: 2009-01-11 10:51:36
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości

    > A wez wyobraz sobie, ze ktos dzwoni do drzwi jak Cie nie ma w domu, za to
    > za chwile dostajesz mmsa na komore z filmikiem jak ten ktos podchodzi i
    > naciska guzik. Albo po prostu dom wiedzac, ze cie nie ma, dzwoni na 3G i
    > ty widzisz rozmowce i z nim rozmawiasz.
    >
    > Dzisiaj -- fajne, da sie zrobic, ale szkoda na to kasy ;).
    > Jutro -- dzieki zigbee czy czemus tam -- latwe i tanie.

    Racja.

    Pozdro.. TK

  • 145. Data: 2009-01-11 10:54:47
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Zgadza sie, do dostawcy internetu WIFI mozna bez problemu podlaczyc sie na
    > odleglosc kilku kilometrow, bez specjalnych ceregieli. Udalo mi sie kiedys
    > na zwyklym laptopie bez anteny siedzac przy oknie podpiac sie do AP
    > oddalonego ok. 1km w lini prostej. Transfer internetu na poziomie
    > dwudziestu kilku kilo.

    ja mam 3 km do AP, ale niestety częściowo przez las i du...a :-(
    TPSA nie ma
    WiFi nie ma
    Wimax nie ma (przereklamowany)
    zostaje satelita (drogo i z limitami, ale przynajmniej działa :-))

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 146. Data: 2009-01-11 10:57:16
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > przyniesc wymierne korzysci, ot chociazby brak koniecznosci montowania 7
    > wlacznikow, najlepiej podwojnie, w dwoch koncach salonu.

    Legrand chyba ma cos takiego w ofercie. Nie czytalem szczegolow, ale byl tam
    taki pilot do scen i montowanie zdaje sie jedynie wlacznikow kompatybilnych,
    bez laczenia tego w jakas szczegolna instalacje. Pisali cos o wykorzystaniu
    tego co juz jest, znaczy zupelnie standardowej instalacji.

    Pozdro.. TK

  • 147. Data: 2009-01-11 11:05:30
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    T.M.F. pisze:

    > WEP juz od kilku lat wychodzi z uzycia. WPA2 z AES w ile lamiesz?
    > O tunelach VPN slyszales? O RADIUS?

    Przeciez, mowa jest o WEP. Umiesz czytac ze zrozumienim?

    > Dobre, guru sie znalazl.

    Nie guru. Po prostu pracuje przy tym w przeciwienstwie do Ciebie. No i
    potrafie czytac ze zrozumieniem...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 148. Data: 2009-01-11 11:06:37
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-01-10 19:05, Niejaki/a Piotrek bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > ja nie mowie ze ekran niema wogole sensu, ale caly czas mowimy o wykonaniu
    > instalacji SOHO ze to tak nazwe wiec nie sadze zeby sie mialo do czynienia z
    > takimi warunkami gdzie ekranowanie mialo by sens.

    UTP rownie dobrze sprawdza sie i sprawdzalo w duzych instalacjach.
    Nadzoruje teraz wykonanie instalacji w nowym budynku (5 poziomow) i
    wszystko bedzie robione w UTP i nie sadze abym mial z tego powodu
    jakiekolwiek problemy.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 149. Data: 2009-01-11 11:14:30
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Jeszcze jeden argument dla mnei za polozeniem sobie dobrego kabla w domu
    (kat6 z ekranem) to taki fjuczer co by za lat kilka wejsc w 10GBASE :)

  • 150. Data: 2009-01-11 11:25:52
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    [...]
> [...]
    > kompatybilnych, bez laczenia tego w jakas szczegolna instalacje. Pisali
    > cos o wykorzystaniu tego co juz jest, znaczy zupelnie standardowej

    Dzieki, znalazlem:
    http://tiny.pl/vq44