  • 71. Data: 2009-03-15 20:34:01
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:gpjm98$88b$1@news.onet.pl...

    > sciana zatarta jest RÓWNA ale nie gładka.
    >
    > zaguntuj sobie to zobaczysz jaka jest gładka i czy nie trzeba robić
    > gładzi, jedyna kożyść to że gładzi pójdzie tylko tyle aby zapełnić drobne
    > pory.

    Jak ktos chce miec sciany jak szklo to pewnie warto. Ja mam tynkow w srodku
    blisko 800m^2 i szczerze nie chcialo by mi sie tego juz tykac. Tynki robione
    jak Adam pisze, zacierane piaskiem kwarcowym z wapnem. Wychodzi z tego taka
    piaskowa struktura, jak dla mnie akceptowalne, wrecz ciekawe. Czy napewno
    zobacze po pomalowaniu. :-)
    Ale co chcialem glownie dadac to to, ze sa takie gladzie jezeli mozna to tak
    nazwac, ktore naklada sie mokra gabka. Nie potrzeba tego docierac, a robi
    sie z tego jedynie taka zacierke. Sciany wychodza jak po gladziach. Warunek,
    tynki musza byc naprawde rowne. Dla tego tez warto pilnowac ich od poczatku.
    Zawsze mozna wykonczyc to o wiele mniejszym nakladem pracy i portfela.

    Pozdro.. TK

  • 72. Data: 2009-03-15 22:07:47
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Jak ktos chce miec sciany jak szklo to pewnie warto. Ja mam tynkow w
    > srodku blisko 800m^2 i szczerze nie chcialo by mi sie tego juz tykac.

    W GB, z tego co mówi mi jeden z wykonawców, nakleja się papier na ściany
    zamiast wyrównywania gładziami. Ale jakoś mętnie tłumaczy i go nie rozumiem
    do końca. Ale z tego co dało sie wywnioskować mają w rolce papier z wyglądu
    jak pakowy, szerokie bele i tym wyklejają pomieszczenia zamiast je gipsować
    i cekolować.
    Czy ktoś coś wie na ten temat ?

  • 73. Data: 2009-03-16 00:09:37
    Od: a...@g...com

    On 15 Mar, 23:07, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

> [...]
    > jak pakowy, szerokie bele i tym wyklejają pomieszczenia zamiast je gipsować

    Z tego co wiem kultura budownictwa w GB jest na tak niskim poziomie,
    ze nawet Twoi najwieksi budowlani partacze to tam elita i smietanka
    budownictwa ;-) A ten sposob to zapewne.. TAPETOWANIE :))))))

    Moj dekarz byl 3 tyg temu w odwiedzinach u kuzynki w Anglii i akurat
    trafil na remont dachu. To, co zobaczyl bylo dla niego wielkim szokiem
    - ponoc jedno wielkie partactwo, a robila to firma z rodowitymi
    angolami (zeby nie bylo ze to ci od Kikiego co sie deportowali ze
    strachu przed paragonem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 74. Data: 2009-03-16 00:52:40
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <a...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]

    ze nawet Twoi najwieksi budowlani partacze to tam elita i smietanka
    budownictwa ;-) A ten sposob to zapewne.. TAPETOWANIE :))))))

    To nie tapetowanie tylko ich rodzaj wygładzania mimo, że wygląda jak nasze
    tapetowanie. Ten gość wali jakimiś slangowymi określeniami materiałób
    budowlanych i ciężko się rozeznać mimo, że angielski znam.
    Jutro go wypytam o wszystko dokładniej ale wiem, że mówił ciekawostkę, że
    ten papier to taka ekskluzywna forma wygładzania ścian jakby chciał
    powiedzieć, że u nas do tego nie dorośliśmy :-)

  • 75. Data: 2009-03-16 08:17:39
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    -> ponoc jedno wielkie partactwo, a robila to firma z rodowitymi
    >angolami (zeby nie bylo ze to ci od Kikiego co sie deportowali ze

    Potwierdzam Mam kupla co od kilku lat tam robi kafelki. Mówei że się nie
    musi przykładać. Może kleic be z poziomicy. Angole olewają dokładność.
    Kumpel sam sie przyznał że w Polsce by mu chyba żadnej z tych robót nie
    odebrali.

    Krzysiek

  • 76. Data: 2009-03-16 10:14:24
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]

    >ze nawet Twoi najwieksi budowlani partacze to tam elita i smietanka
    >budownictwa ;-) A ten sposob to zapewne.. TAPETOWANIE :))))))

    Bo to wszystko prawda. Na emigracje wyjechaly w wiekszosci same pierdoly,
    nie mogace w kraju pracy znalezc. Tam przy tej partaninie sa jak ryba w
    wodzie.

    Pozdro.. TK

  • 77. Data: 2009-03-16 10:17:05
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Jutro go wypytam o wszystko dokładniej ale wiem, że mówił ciekawostkę, że
    > ten papier to taka ekskluzywna forma wygładzania ścian jakby chciał
    > powiedzieć, że u nas do tego nie dorośliśmy :-)

    Na pewno, a na mapie nie wie gdzie polnoc, a gdzie poludnie, a ta Anglia w
    ktorym kierunku i dla czego ciagle pada.:-)

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2009-03-16 12:05:40
    Od: a...@g...com

    On 16 Mar, 11:14, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Bo to wszystko prawda. Na emigracje wyjechaly w wiekszosci same pierdoly,
    > nie mogace w kraju pracy znalezc. Tam przy tej partaninie sa jak ryba w
    > wodzie.

    Ale ich tam bardzo cenia, bo rodowici angole niedosc, ze partacza to
    jeszcze sa podobno super wolni - na wszystko maja czas. Dach, ktorego
    remont moj kumpel ocenial na ~2 tygodnie angole robily ponad poltorej
    miesiaca. A skasowali ~5 x wiecej niz u nas takie roboty sa warte...
    Dlatego KIKI - zacznij w koncu doceniac to, co masz i tych naszych
    roboli spod budki z piwem, bo oni wcale nie sa tacy zli tylko Ty za
    dokladny ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.