  • 131. Data: 2009-07-19 21:06:46
    Temat: Re: Pytanie o grzejniki
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:h401c7$nkm$1@news.onet.pl...

    > Broetje z BIMSa... dobre, dość tanie, serwis jest łatwo dostępny,

    Podobno bardzo dobre kotly. Mnie zniechecila cena w porownaniu do Ditricha
    kompletnego z pogodowka i podlogowka. Po dodaniu wszystkich elementow cena
    rosla geometrycznie, ale jakosciowo to podobno pierwsza polka.

    Pozdro.. TK

  • 132. Data: 2009-07-19 22:20:37
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Lip, 15:57, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    > Trudno ocenić kto jest dobry w tych czasach. Mogą ci robić dwa miesiace w
    > super atmosferze, a po wyjściu okazuje się, że jakiś pracownik zapomniał
    > wsadzić uszczelek w rury kanalizacyjne i właściwie nie wiadomo gdzie są, a
    > gdzie ich nie ma.
    > Trzeba by wymagać na każde złącze chyba dokumentacji video.

    Ja w doslownie ostatnim momencie zauwazylem brak sklejenia jednej
    zlaczki z odkurzacza centralnego - i to byla druga zlaczka liczac od
    glownego wyjscia do odkurzacza - w wykutej w scianie brudzie na ktora
    juz tynkarze nalozyli pierwszy szpryc :-) Cholera zapomnialem ja
    skleic.. Ba nawet rura nie byla wcisnieta w zlaczke - na 100%
    odkurzacz nie dzialalby prawidlowo.. No ale sam robilem, sam bym na
    siebie klal :) Dobrze, ze postanowilem jeszcze na szybko wszystko
    sprawdzic ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 133. Data: 2009-07-20 04:43:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

> [...]
    > odkurzacz nie dzialalby prawidlowo.. No ale sam robilem, sam bym na
    > siebie klal :) Dobrze, ze postanowilem jeszcze na szybko wszystko

    a ja sie ukąpałem o klienta w rok po oddaniu instalacji bo pracownik nie
    skleił jendej złaczki na wodzie, nawet nei ciekła (bo byla oczyszczona)
    tylko jak zacząłem te rurę ruszać to wyskoczyła ze złącza :)