  • Data: 2013-01-30 00:11:50
    Temat: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: cte <c...@o...eu.com> szukaj wiadomości tego autora

    Do tej pory nie miałem takiego czegoś - brałem prysznic, ale w wannie.
    Oglądałem kabiny w marketach i:
    1. Najczęściej jakieś to rozklekotane było
    2. Przesuwane drzwi klekotały na rolkach
    3. Drzwi otwierane nie zawsze na siebie trafiały
    4. Kabiny okrągłe (w jednym rogu) nie podobały się żonie
    5. Kabiny kwadratowe miały bardziej wiotkie ścianki i drzwi (te
    półokrągłe się usztywniały - przynajmniej drzwi - od swoich zaokrągleń)
    6. Najbardziej stabilne były (o dziwo) te zwykłe szklane ściany z
    drzwiami mocowane na jednym wysięgniku (ale może jeszcze klienci nie
    zdążyli ich zeszmacić).
    W sumie to te ściany+drzwi mi się najbardziej podobały, tylko drogo
    wychodziło...
    Ale z drugiej strony - pomijając markety a przechodząc do sklepów
    internetowych - po pierwsze kabiny lepsze są drogie jak diabli, po
    drugie te ścianki+drzwi wychodzą na to samo.

    I chciałbym się zapytać tych co mają/szukali/wiedzą coś na temat - co
    sądzicie o
    http://www.lazienkaplus.pl/pl/drzwi-wnekowe-pivot-90
    -kolo-geo-6-gdrp90205003,405633,60,i.html
    w porównaniu do
    http://www.lazienkaplus.pl/pl/kabina-kwadratowa-90-l
    ewa-x-90-cm-radaway-torrenta-kdj-32202-01-05nl,39620
    ,63,i.html
    To drugie droższe, ale więcej bajerów chyba ma?

    PS Takie coś jak GEO 6 jest jeszcze First - ale ma 4mm szkło a nie 6mm.
    To by była duża różnica we "wiotkości"? Bo wagowo to 30 kontra 33 kg -
    10% tylko...
    PPS Celuję w ten poziom - proszę nie udowadniać że towar za 4kzł będzie
    lepszy i ładniejszy. Wierzę. Ale mnie nie stać. Tak jak np. na wannę
    Clarissa z Koła - choć ładna.