  • 1. Data: 2009-09-29 17:45:05
    Temat: Pytanie o rapowanie :)
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Czy takie coś jak widać na fotkach:
    http://www.tinyurl.pl?aOTSY3me
    jest w porzadku?

    Ścianka była dość równa, ale gość od izolacji zalecił jej wyrównanie, ekipa
    zrobiła to co widać. Czy tak jest ok?
    Ja spodziewałem się raczej czegoś w rodzaju tynku a to cieniutka warstewka
    tylko zakrywająca nierówności praktycznie.
    Czy mozna bez obaw to gruntowac i kleić papę termozgrzewalną? (tzn papa
    będzie tylko w piwnicy od środka, na zewnątrz tylko smarowidła)

    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-09-29 20:22:16
    Temat: Re: Pytanie o rapowanie :)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 19:45, "Mariusz" <m...@n...net> wrote:
> [...]
    > Ja spodziewałem się raczej czegoś w rodzaju tynku a to cieniutka warstewka
    > tylko zakrywająca nierówności praktycznie.

    IMHO dobrze zrobione - to wlasnie rapowka - taki byle jaki cienki
    tynk :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-09-29 20:45:55
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    IMHO dobrze zrobione - to wlasnie rapowka - taki byle jaki cienki
    tynk :)

    Ok, po prostu miałem wizje 1 cm tynku :)

    --
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-09-29 22:41:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > IMHO dobrze zrobione - to wlasnie rapowka - taki byle jaki cienki
    > tynk :)
    >
    > Ok, po prostu miałem wizje 1 cm tynku :)

    Ja tylko mam watpliwosci co do tej papy wewnatrz i smarowidel zewnatrz. Papa
    moim zdaniem poodkleja sie od sciany w skutek cisnienia naporu wody z
    zewnatrz kiedys tam.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-09-30 03:40:03
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Czy mozna bez obaw to gruntowac i kleić papę termozgrzewalną? (tzn papa
    > będzie tylko w piwnicy od środka, na zewnątrz tylko smarowidła)

    Masz w projekcie pape na scianach piwnicy od srodka ? :) Poważnie ?

    Kane

  • 6. Data: 2009-09-30 19:01:09
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Masz w projekcie pape na scianach piwnicy od srodka ? :) Poważnie ?
    >
    > Kane

    Gdzie Wy na tych zdjeciach widzicie pape wewnatrz. Przygladam sie juz
    godzine i niczego nie moge zobaczyc.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 8. Data: 2009-09-30 19:35:26
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > "papa
    > będzie tylko w piwnicy od środka, na zewnątrz tylko smarowidła"

    Tak papa idzie od środka ścian fundamentowych i od środka piwnicy, na nią
    styrodur i ściana nośna fundamentowa.
    Nie ja to wymyslałem tylko specjaliści - Icopal.

    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-09-30 23:05:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Tak papa idzie od środka ścian fundamentowych i od środka piwnicy, na nią
    > styrodur i ściana nośna fundamentowa.
    > Nie ja to wymyslałem tylko specjaliści - Icopal.

    Mala rzecz: sciana nosna... :-) Nie pisales, ze to do czego bedziesz kleil
    pape to sciana oslonowa.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-10-02 05:26:08
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > cytat:
    >
    > "papa
    > będzie tylko w piwnicy od środka, na zewnątrz tylko smarowidła"

    To jednak dobrze widzialem :-)

    Pozdrawiam
    dy