  • Data: 2009-12-21 09:56:02
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Gru, 18:54, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Dachy wypychane wełną to porażka. Pewnie nie będe więcej budował ale gdybym
    > miał to szkielet z betonu imitujący skosy, obłożony styropianem klocek, a
    > dach tylko dla picu.
    > Wełna przewiewa.

    Czy ktoś próbował kombinacji wełny i styropianu ?
    Np wełna między krokwie, od wewnątrz domu łaty prostopadle do krokwii
    i między te łaty styropian. Łaty przybija się wraz ze styropianem -
    bardzo szczelne i łatwe ułożenie, styropian izoluje krokwie, izoluje
    wilgoć, łaty powodują że o pękaniu płyt gipsowych można zapomnieć, do
    nich bezpośrednio mocuje się płyty - bardzo szybka robota.
    Mam tak 10 lat i jest ok. 12cm wełny i 5 cm styro.
    Wady:
    - nie wiem czy styro jest zdrowy
    -raz weszła mysz (chyba lubią styro) i zrobiła dziury w styropianie
    (rozbierałem dla sprawdzenia - widziałem że drewno i wszystko ok)

    Ta technologia jest do bani. Widać różnicę na parterze i