  • Data: 2009-12-14 19:34:20
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No prosze a mowia ze to zimna sciana. :-))
    >
    > Pozdro.. TK

    No wlasnie a ja mam wrazenie ze ta sciana to do niczego nie potrzebna.
    Bo wlasciwie co daje ta informacja. W koncu wszyscy buduja starajac
    sie jak najefektywniej. Sciany jesli sa 1w tosa tak ocieplone, ze
    powinny zachowac takie same parametry jak 2w a dla niektorych jak 3w.
    W koncu producenci przescigaja sie w zapewnieniach, ze ich sciana
    trzyma wszystkie parametry i nie jest gorsza od innych. Jesli tak to
    znaczy, ze wystarczy dobrze roplanowane (policzone) i wykonane
    ogrzewanie i wszyscy powinni miec to samo. Jesli nie, to co? Jaki z
    tego wniosek sciana jest do d..... czy moze ogrzewanie gdzies
    sknocone. Moze okna nie trzymaja tyle co powinny a dach puszczawiecej
    niz zaplanowane.

    Pozdrawaim
    Dy