  • Data: 2009-12-14 22:37:08
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 19:51, Kudlaty <p...@g...com> wrote:

    > Brakuje jeszcze obnizyc o 50% i bedzie pasywny

    Hehe, no tylko zeby tak bylo przy -20 na zewnatrz to mialbys
    racje :-))

    Ja dzisiaj zuzylem ok 130kWh - od 10 do 22, czyli przez 12h. W tym
    czasie piec chodzil non stop na maksa (12kW), na podlogi puszczalem
    35, wracalo 25, ale co najwazniejsze - zagrzalem caly bufor (1000l) od
    40 do 80st C :-) Czyli tak.. Na podlogi szlo dT 10st C przy przeplywie
    rzedu (tutaj patrze w charakterystyke pompy i przeliczone opory
    instalacji - moze byc jakistam maly rozrzut) ok 1,2m3 / h (I bieg)
    daje.. 14kW ?? Cos mi tu nie pasuje - jakby tyle szlo to by bufor sie
    nic nie dogrzal :-) A w buforze zostalo 40st C roznicy =~ 48kWh.
    Wylaczylem na noc piec, zobacze jutro co sie bedzie dzialo z
    temperatura zasilania - kiedy spadnie ponizej ustalonych 35 :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.