  • Data: 2009-12-14 23:58:15
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hg63qp$k5l$1@news.onet.pl...

    > Masz gdzies szkic jak wyglada u ciebie te 30cm welny tzn interesuje mnie
    > cczy robiles jakies nadbitki na krokwiach lub stelaz od wewnatrz lub inne
    > jeszcze rozwiazanie?
    > Tez chce tyle wrzucic w dach przy 30 stopniach pochylenia mojego dachu i
    > zastanawiam sie co lepsze lub moze jakies inne rozwiazanie...

    Ten problem byl czesciowo omawiany swego czasu na grupie. Ja niestety nie
    mam jeszcze 30cm, bo to dopiero przedemna. Sposobow pewnie jest wiele ale
    dla mnie do wykorzystania dwa. Konstrukcja stelarza bedzie zamocowana albo
    na wieszakach grzybkowych laczonych nitami stalowymi jak nie znajde
    odpowiedniej dlugosci, albo na wieszakach es.

    Pozdro.. TK