  • Data: 2010-12-03 22:04:57
    Temat: Re: 44% mocy pieca
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6be50f8f-0d5e-4480-8613-fd16358d3498@j1g2000vbl
    .googlegroups.com...

    > Gdybys mial bufor i korzystal z II taryfy to (u mnie w vattenfallu)
    > kosztowaloby to 25 pln. Gdybys mial zwykla jedna taryfe (jak ja teraz)
    > to bys zaplacil 45 pln. Ile Cie kosztuje 12m3 gazu ?

    Dokladnie nie wiem, bo ciagle trudno wszystkie codzienne liczby zapamietac.
    Szacuje, ze 1m^3 gazu po podwyzce kosztuje mnie jakies 1,7zl. Do tego trzeba
    doliczyc stale oplaty 65zl/mies. Z grubsza liczac to 20zl samego gazu i
    2,20zl dziennych oplat niezaleznych od zuzycia. Koszt porownywalny z druga
    taryfa, instalacyjnie nieporownywalnie drozej, chyba bo nie wiem ile bufor
    moglby kosztowac a i przylacze wieksze tez za darmo nie jest. Tu jednak
    sprawa nieco sie komplikuje, bo nie specjalnie wydaje mi sie, zebym mogl co
    kolwiek zaoszczedzic w drugiej taryfie na normalnym zyciu. Wiekszosc rzeczy
    u mnie robi sie jednak w pierwszej taryfie, wiec trudno to jednoznacznie
    policzyc. Generalnie druga taryfa na dzis moze byc niezla alternatywa.

    Pozdro.. TK