eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-23 23:24:51
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Ty tez w swoim sklepie jak kto spyta co kupic to polecasz produkty
    > jakiejs konkretnej firmy nie? Robisz wiec to samo :) Google poki co w
    > zaden sposob nie faworyzuje w niesprawiedliwy sposob zadnych
    > sprzedajacych. Zasady sa jasne i wszystkim znane. U gory i po prawej
    > sa linki reklamowe ktore rzeczywiscie - im wiekszy budzet
    > przeznaczysz i we wlasciwej frazie bedziesz sie chcial wyswietlac -
    > beda sie pokazywac przed innymi.
    >
    > Ja sobie zdaje sprawe ze to co robi google *moze byc* wykorzystane w
    > bardzo niewlasciwy sposob. Jednak narazie nic takiego sie nie dzieje i
> [...]

    oj naiwny naiwny...

    choćby mapy google które co innego pokazują Rosjanom a co innego reszcie
    świata?

    Te oficjalne reklamy to jedno a manipulacja wynikami wyszukiwarki to drugie

    kiedyś taka altavista pokazywał stopień koleracji wyszukanego linka do
    szukanego ciągu... google czegoś takiego nei pokazuje... wiesz dlaczego?