eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    From: "brunet.wp" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Date: Wed, 21 Nov 2012 17:10:16 +0100

    Użytkownik "Aleksander" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:k8iqrq$641$1@node1.news.atman.pl...
    > Hej, (uwaga długie)
    >
    > Jak może niektórzy z Was pamiętają, planowałem budowę domku.
    > Pozbierałem wszystkie papiery, mam prawomocne pozwolenie na
    > budowę - nic, tylko zaczynać.
    >
    > Ale jednak rezygnuję - chyba namieszkałem się już "na wsi".
    > (podwarszawskie Marki).

    Sam swego czasu miałem identyczne dylematy, głównie właśnie jeśli chodzi o
    dzieci i ich dojazdy do szkoły, na zajęcia dodatkowe itd. Nie wiem czy
    podjąłem słuszną decyzję co do budowy domu zamiast mieszkania w Warszawie,
    to się dopiero okaże... Ale wiele wskazuje na to, że tak.

    Ja (i moi domownicy) nie możemy się wprost doczekać przeprowadzki. Bardzo
    nam zbrzydło mieszkanie w bloku. Hałasy zza ściany, trzecie piętro i brak
    windy, brak garażu i pomieszczenia gospodarczego, ciasnota, brak ogrodu. Nie
    stać mnie na kupno i utrzymanie stumetrowego mieszkania w Warszawie.

    Owszem, sama budowa i ciągłe pilnowanie fachowców to jeden wielki stres. Ale
    do przeżycia i u mnie już końcówka :) Na wiosnę najpóźniej przeprowadzka :)

    Szanuję Twój wybór i każdy ma prawo mieszkać tam gdzie mu wygodnie. Ja
    zaznałem życia w domu na wsi, potem w bloku w mieście, a teraz będzie dom
    pod miastem.

    Marki to świetna lokalizacja. Teraz dojazd jest słaby, ale chyba tylko jakiś
    kataklizm mógłby zablokować budowę S8. A gdy ona powstanie, śmigniesz autem
    w kilka minut i jesteś na trasie Toruńskiej. Kupując działkę 5 lat temu
    wybrałem te okolice właśnie dlatego, że będzie dobry dojazd do stolicy.

    Jednak większość potrzeb przecież załatwisz w Markach, ewentualnie w
    Ząbkach, Kobyłce czy Wołominie. Na przykład w Ząbkach powstaje nowoczesny
    basen, po co jeździć do Warszawy? Te małe miasteczka się rozwijają, to moim
    zdaniem dobre miejsce do życia. Trochę gorszej jakości cywilizacja, ale
    jednak cywilizacja :) Z każdym rokiem lepsza :)