eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Date: Wed, 21 Nov 2012 21:34:18 +0100

    => wspólnota mieszkaniowa, za Twoje pieniądze wyremontuje sciany na
    klatce
    > schodowej, ale nie podłogę. wymieni okna w piwnicy na plastikowe, tak
    > żeby wszystko stęchło i gniło. na remont cieknącego dachu nie
    > wystarczy pieniędzy. Dyskoteka u sąsiada na górze, trzaskanie drzwiami
    > na dole, wiertarka z boku. Dziecko na podwórko nie wypuścisz, bo jak
    > chce się bawić "w bandzie" to musi jako wpisowe wziąć kupę psa do
    > ręki. Za to za darmo hołota nauczy Twoje dziecko takich przekleństw że
    > w googlach będziesz szukał odpowiedzi co słowa te znaczą. Odśnieżysz
    > sobie parking, ktoś Ci zaraz zajmie miejsce. jak przywieziesz 20kg
> [...]

    Oj piszesz jakbym w bloku nigdy nie mieszkał ;) Mieszkałem w willi na
    górnym
    mokotowie jak byłem dzieciakiem (0-10) ale później na Ursynowie w bloku.

    Naprawdę, znam minusy życia w bloku.

    Przyjechać zawsze można metrem, autobusem, a nowe mieszkanie
    będzie już miało garaż podziemny, bo pamiętam, że dźwiganie zakupów,
    czy też wody w bańkach kawał drogi, to żadna przyjemność.

    No zobaczymy... a o miejscowej hołocie to lepiej nie pisz, bo jak
    pamiętam,
    to ta ursynowska menelia jednak lepiej się prezentowała od tej mareckiej
    ;).