    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 11 Mar 2014 19:28:41 +0100

    Tue, 11 Mar 2014 12:57:48 +0100, Maniek4

    > Nie interesuje mnie Twoja higiena i nie mam zamiaru porownywac sie z
    > kims kto uwaza, ze wietrzeniem klimatyzatorem tylka zalatwi sprawy
    > higieny. Zajmij sie tematem moze.

    Zajmę się zaraz po tym jak skończysz wyciągać swoją "higienę" by idowodnić
    jak skuteczne są solary. Bo rzeczywiście, jeśli zużywasz takie ilości wody
    dla podtrzymania "higieny", to nic dziwnego że zwrócą ci się w 10 lat.

    > Liczy sie stosunek kosztow do ilosci energii i czasu.

    Nie tylko, bo znaczenie też ma czy system działa cały czas. Jak nie działa,
    to musi mieć substytut na czas niedziałania. Jeśli swoje wyliczenia
    bierzesz tylko dla najlepszych warunków (prawie jak sprzedawcy, jesteś
    sprzedawcą?), zapominając o reszcie to dyskusja jest mało merytoryczna.

    --
    Pozdor Myjk