  • Data: 2014-03-11 21:00:53
    Temat: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2014 o 21:05 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Z ciekawości - nie lepiej jeden i kilka luster, nawet ustawionych na
    > sztywno? Lustra "z byle czego", włacznie z wypolerowanej i pomalowanej
    > blachy. Pownniy hipotetycznie znacznie mniejszym kosztem "powiekszać"
    > solary niż dokupywanie dodatkowych paneli.

    Może lepiej, nie zastanawiałem się nad tym - ale z jednym, czy nawet dwoma
    chyba nie ma szans. Solary są w miarę tanie (jeśli nie płaci się za
    robociznę). Jeśli by miały dość jakieś lustra - trzeba by dorobić układ
    mechaniczny, sterowanie (nie mam z tym problemu) - ale niezawodność spada.
    Dodatkowo dochodzi przyroda - dwa razy miałem już gradobicia (auta
    poniszczone), lustra (powłoki) pewnie też by zmasakrowało, solary przeżyły
    bez szwanku. Blacha na obróbkach dekarskich wygląda po gradzie jakby ją
    kowal na kopycie klepał :-)

    TG