  • Data: 2017-07-11 16:10:14
    Temat: Re: Alarm / MALA pewna czujka sufitowa PIR 360
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 20:36:19 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Najmniejsze są w dozownikach zapachów. Są też zestawy do Arduimo z
    > niewielkimi czujkami.
    >
    > --
    > Marek

    Siemens pd-i12 trochę duże, może być rzucające się.

    czy te czujki z Arduino nadają się do integracji z systemem alarmowym ? Nie wiem czy
    skrętka nie będzie za długa. Jaka jest maksymalna długość skrętki na której można
    połączyć PIRy z Arduino ?

    Czy ktoś korzysta z tych czujek i może podzielić się opinią z perspektywy dłuższego
    czasu (kilka lat) użytkowania?