  • Data: 2010-08-29 20:51:34
    Temat: Re: Automat do pieczenia chleba ...
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 14:13, /// Kaszpir /// pisze:
    > Nie ukrywam że obecnie co 2-3 dni idę rano do piekarni i mam także
    > świeżutki chleb , ale niedługo tam gdzie się przeprowadzam nie będzie
    > już piekarni , a kupowanie dzień szybciej chleba który został też
    > wyprodukowany zapewne dzień wcześniej niezbyt mi się "uśmiecha" ...
    W oderwaniu od pytanie z postu...

    Odezwij sie na priva (w stopce) a podesle Ci super przepis na chlebki
    ktore wykonuje sie z ogolnie dostepnych skladnikow w piekarniku.
    Z zalet:
    * nie ma potrzeby kupowania drogiej i wcale nie tak ekologicznej
    mieszanki jak niektorzy mysla (warto sprawdzic sobie etykiete na
    opakowaniu, glownie chodzi o substancje przeciwgrzybiczne i
    przeciwplesniobojcze)
    * z jednej porcji wychodzi spokojnie 3 chlebki i co wazniejsze nie
    musisz uwazac podczas jedzenia zeby mieszadla w nich nie zjesc ;)
    * swiezy, tj gorace pieczywo wcale nie jest zdrowe wiec chlebek
    przygotowany dzien wczesniej jest tak samo dobry i "swiezy" jak ten z
    maszynki. Chlebek najlepiej przechowywac w lodowce.
    * odpada Ci koniecznosc mycia maszynki
    * cala alchemia z jakimis cyklami wstepnymi i 5 poziomami twardosci
    skorki + 5 kolorow schodzi na dalszy plan. Przepis jest banalny,
    wystarczy byle jak wymieszac skladniki i wlac mase do foremek.
    Po okolo godzinie w piekarniku masz od razu 3 chlebki.
    * naprawiajac komus taki automat (jakas Alaska) widzialem jak to jest w
    srodku wykonane. I obawialbym sie zeby to podlaczyc bez opieki na cala
    noc do pradu...
    Jezeli nadal jestes zainteresowany to wal smialo na priva :)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom