  • Data: 2010-08-27 07:08:29
    Temat: Re: Automat do pieczenia chleba ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >         Tyle kosztuje w pobliskim Carrefour. Najtańszy pszenny z polepszaczami
    > kosztuje bodaj 4.8 zł/kg. A pszennożytni na zakwasie to już 8zł/kg.

    U mnie w piekarni chleb krojony 500g (chyba) kosztuje 1,5zł. Kilka dni
    temu wziąłem inny chleb z tej piekarni (z ziarenkami) (tzw okrągły) i
    też płaciłem 1,5zł.

    Co do polepszaczy to nie wiem , bo w składzie nie chwalą się tym ;)

    Więc w mojej piekarni chleb krojony kosztuje 1,5zł za 0,5kg czyli 1kg
    = 3zł.

    Chleb smaczny , ale wątpie aby nie miał polepszaczy ;)
    Choć mogę się mylić ...

    Chociaż jak kupowałem kilka razy chleb w Carefourze to pamiętam że
    smakowo był taki sobie a po jednym-dwóch dniach kruszył się
    niesamowicie i zaczął robić się twardy jak kamień ;)
    Dlatego w Careefourze chleba nie kupuję. Jest w miarę smakowo
    przeciętny jak jest świeży , ale następnego dnia smak i jego
    "struktura" jest fatalna ...
    Próbowałem różne chleby z Carefoura i wszystkie miały tą "przypadłość"
    że następnego dnia od zakupu już nie były takie smaczne a dodatkowo
    kruszyły się na potęgę i jakoś mocno twarde się robiły ;)