  • Data: 2009-03-08 19:46:52
    Temat: Re: BRAMA PRZESUWNA;)))
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gp16di$qf7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > No segment w garazu to raczej oczywiste + elektryka

    > No dwuskrzydłowe nie zawsze otwiera się ręcznie a i z odśnieżaniem mozna
    > sobie poradzić ;-P

    W garazu chyba malo miejsca na silowniki, w bramie wiazdowej jak
    najbardziej, ale moim zdaniem to ani prosciej ani wygodniej.
    U mojego brata jest cos takiego. Zalozone sa po bokach czujniki, brama
    zatrzymuje sie, jak ktos/cos przejdzie miedzy czujnikami. Przy wyjezdzaniu
    lapie sie na tym, ze jak przewiduje szybkosc otwierania bramy podjezdzam do
    niej powoli, a ta nagle sie zatrzymuje. Jezeli podjedzie sie szybciej, to
    mozna sie nieco zdziwic nagle zatrzymanym skrzydlem, ktore do tego lekko sie
    "macha" po gwaltownym zatrzymaniu. Malo brakowalo, a stracil bym lusterko.
    Brama przesuwna tak nie zaskakuje, ale co kto lubi. Ja wole przesuwna i nie
    musze myslec o radzeniu sobie z odsniezaniem, przestawianiem zostawionych
    zabawek dziecka i czego tam jeszcze.

    Pozdro.. TK