  • Data: 2016-02-26 13:40:23
    Temat: Re: Bateria termostatyczna - problem
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kżyho" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:nap67r$ddd$2@news.icm.edu.pl...
    > Od dwóch dni mam jakiś problem z prysznicową baterią termostatyczną.
    > Na zadanej temperaturze zamiast optymalnej, leci praktycznie zimna woda.
    > Dopiero rozkręcenie porkrętła od temperatury na maks. pozwala się
    > wykąpać w ciepłej wodzie. Przy czym jest to taka ciepła akurat do
    > kąpieli woda, a nie parzący wrzątek, jak zazwyczaj przy tym ustawieniu
    > powinna lecieć.
    > W reszcie kranów w domu ciepła woda leci normalnie, więc zakładam, że to
    > problem tylko z tą baterią, a nie CWU ogólnie.
    >
    > Niestety nie wiem jakiej firmy jest ta bateria (pewnie jakaś tania
> [...]

    Powinna się dać rozkręcić, ale z regóły są skręcane b. mocno - może być więc problem
    z naprawą/czyszczeniem.
    Tym bardziej, że awaria nastąpiła skokowo.
    Zwyczajowe zarastanie kamieniem (i wiążące sięz tym obniżenie komfortu działania)
    następuje powoli. W Twoim przypadku liczyłbym się z wymianą.

    Pozdrawiam - JK.