  • Data: 2011-05-24 04:49:31
    Temat: Re: Beton z betoniarki -kilka pytań
    Od: "KS" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A pompa też nie sięgnie? Z tego co pamiętam to pompa która u mnie była,
    miała 18 metrów zasięgu, a to chyba była najmniejsza jaka mieli.
    Jeśli się już zdecydujesz na samodzielne wykonanie, to tak jak już napisano:
    dobre kruszywo, odpowiednie proporcje i pamiętaj o zabezpieczeniu przed zbyt
    szybkim wysychaniem.

    K.S.