eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-26 19:55:43
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 19:41:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    piecach. Biedni już się cieszą.

    > Jak byś do końc obejrzał/doczytał to cos tam było w stylu że nie "zakaz palenia" a
    "zakaz palenia kotłoach nieekologicznych" Naklejki z odpowiednim nadrukiem się na
    kotłach pojawią i będzie git.

    > Tylko trochę drożej bo najklejka kosztuje.
    >
    > Aczkolwiek niekoniecznie bo z "certyfikatami enegetycznymi" się nie udało
    >
    > "Swoi" mieli kasować po 1.5tys za obowiązkowy certyfikat ale coś nie wyszło i teraz
    gdzieś koło 50zł taki kwit kosztuje

    Nie dyskutuję o tym co Ci się śniło tylko o konkretnym artykule na Onanecie. Może
    będzie git jak naklejka będzie ba piecu na olej albo na gaz. A teraz przeczytaj
    oryginalny tekst http://wiadomosci.onet.pl/krakow/radni-zdecydowali-w
    s-zakazu-palenia-weglem/nhvrg i wybij mi oczy że kotły ekologiczne na drewno lub
    węgiel są tam wymienione jako dopuszczalne.