eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-29 12:51:30
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-29 12:38, quent pisze:

    > Jeśli muszę wpuścić niepalącego to już nie jest mój lokal.

    Jak to nie knajpa to mozesz wpuszczac kogo chcesz. Wchodzi na wlasne
    ryzyko. Nikt Ci nie zabroni jarac u siebie ile chcesz.

    > Ale i tak trują a kary sanepidu są śmieszne, wręcz zwyczajnie wliczane w
    > koszty.

    To jest argument potwierdzajacy, ze gdyby nie bylo przepisow na to tak
    jak sugerujesz to i tak sytuacja by sie nie poprawila. Teraz wliczaja w
    koszty, a inaczej by nie wliczali i robili tak samo, a nawet gorzej.

    > Gdyby karą za kradzież było obcinanie ręki to i złodziej 2x zastanowiłby
    > się czy ukraść.

    Tez jestem za.

    > "tego co jemy"....
    > Przepisy dotyczące bezpieczeństwa w ogóle są w przytłaczającej
    > większości powodem rosnącej armii urzędników.

    Ale w ten sposob nic nie udowodnisz. Jasne, ze sa dziedziny od ktorych
    panstwo moze trzymac sie z daleka, ale nie wszystkie.

    Pozdro.. TK