eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic? › Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
  • Data: 2010-10-18 22:01:09
    Temat: Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-18 23:50, Evanduril pisze:

    > To zamykanie jest wewnetrzne (w szybie), czy zewnetrzne?

    klapki zapobiegające odwracaniu ciągu są wbudowane w wentylator. Jednak
    całkiem idealne to to nie jest. Nie gwarantuje pełnej szczelności.

    Przynajmniej w tych co oglądałem to tak było. Ja mam went. S%p Silent
    Design coś tam coś tam... W nim to sa takie cieniutkie leciutkie
    błonkowe przesłony.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...