  • Data: 2010-08-02 07:41:45
    Temat: Re: Boiler czy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ptoki pisze:

    > Rozumiec rozumiem. Ale nie zawsze sie da albo nie zawsze jest to
    > wygodne. Jesli zapotrzebowanie na energie jest w dzien i nie daje sie

    Jak się nie da, to się nie robi dwóch taryf.

    > przeniesc na noc to Twoj wniosek ze przeplywowy sie nie oplaca jest do

    Jak się da, to przepływowy nie opłaca się bardziej. Jak się nie da -
    większość zastrzeżeń do przepływowego nadal obowiązuje (większy
    przydział mocy, mocniejsza instalacja wewnątrz, czekanie na rozpoczęcie
    działania - dodatkowo do czekania na "spłynięcie" zimnej, problemy ze
    stabilnością temperatury i wielkością strumienia).

    > luftu. Napisales to kategorycznie bez wyjasnienia.

    Wyjaśnienia pisałem. Naucz się czytać.