  • Data: 2010-07-31 09:55:34
    Temat: Re: Boiler czy?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lip, 12:40, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Zasmuciła mnie informacja że w podgrzewaczu trzeba czekać na ciepłą
    > wodę. Ja kąpiąc się pod prysznicem najpierw się "polewam wodą" ,
    > wyłączam wodę i w tym momencie się myję i ponownie otwieram wodę aby
    > zmyć pianę. W ten sposób nie marnuję bez sensu wody.
    > W przypadku podgrzewacza wygląda że musiałbym dłużej czekać za każdym
    > razem na ogrzanie wody a z boilera od razu miałbym ciepłą ...

    Eeee tam, kto ci to opowiedzial?
    Bezedura.
    Istotne jest tylko to ze przeplywowy ma wydajnosc w stopniach. Czyli w
    zime kiedy woda jest zimniejsza to mze sie okazac ze jest za zimna
    zeby sie nia umyc kiedy w lato moze byc ciutke za ciepla i trzeba
    dopuszczac zimnej.
    Do tego nie da sie za bardzo uzyc baterii termostatycznej a baterie
    "wajchowe" moga powodowac to ze nie uda sie uzyskac niskiej
    temperatury wody bo tam w srodku otworek jest zazwyczaj okragly i
    dodawanie zimnej dlawi ciepla a przy minimalnym przeplywie przeplywowy
    sie wylacza no i przy mniejszym woda jest cieplejsza.

    Ale wtedy zazwyczaj jest tam wajcha zmniejszajaca moc i wtedy daje sie
    taka bierzaca z przeplywowego sie bez problemu umyc. A na biegu "max"
    bez problemu poparzyc w kapieli.

    Polecam przeplywowe siemensa. U mnie taki dziala juz chyba 10 lat...

    --
    Lukasz Sczygiel